Boj našeho nitra

Boj našeho nitra

Anotace: Myšlenka, co mě nedávno napadla....

Každý z nás má své dvě "já". Dvě strany, jako je má mince – pannu a orla. Nejednou jste určitě bojovali mezi těmito "já" a přemýšleli, co bude správné, či prospěšnější. Možná jste se zkusili ptát některých lidí, jak se rozhodnout, ale rozhodnutí by mělo být jen a pouze na nás samotných. Nikdo by neměl se vám takto hrabat do života. Na rozhodování, které "já" má zvítězit nikdy nebyli a nejsou žádné tabulky. A i kdyby je někdo chtěl sestavit, tak mu budou k ničemu, co člověk, to jiný názor, tudíž by pro každého člověka měla být jiná tabulka.
Je tu druhé rozhodnutí - zda se řídit mozkem, nebo srdcem. Ano, většina samozřejmě řekne, že srdcem, ale né vždycky by mělo mít srdce přednost, jelikož to nemusí být vždycky správný tah. A přinese to více neštěstí než-li užitku. Někteří lidé však mají zvláštní schopnost, kterou jen tak někdo neovládá. Řídit se mozkem i srdcem. Ten kdo to ovládá dokonale, pochvaluje si, ten kdo to neovládá, tak v rozhodování má pak větší guláš, než měl. Další skupinka lidí si také do tohoto nechává mluvit. Do rozhodnutí, které jsou mezi srdcem a mozkem.
Nikdy se nenechte od někoho vést, "vodit za ručičku". Zkuste se osamostatnit vy, kteří toto děláte. Možná vás to přivede na správnou cestu, kudy se vést. Někteří jsou ovšem už nenávratně ztraceni ve vyšlapování za někým, který vás vede. Takové můžeme jen politovat a zamávat. ;)
Autor Richter Rosenheim, 09.04.2011
Přečteno 376x
Tipy 3
Poslední tipující: Lucy Susan, Terror.Angel
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí