Křehké střípky

Křehké střípky

Anotace: Esej - když se zdá, že je život nadranc...

Když je mi zle (a mně teď často bývá), snažím se najít něco, cokoliv, od čeho by se dalo odrazit. Odrazit vzhůru. Hledám ve svých vzpomínkách, roztřesenýma rukama se probírám šedavými střípky a hledám ty, které se alespoň trošičku blýskají. Nedbám na to, že většina z nich má ostré hroty, které mi rozdírají ruce do krve. Nevadí! Bolest patří k životu.

Přes pálící slzy na mě cení zuby mé "Velké prohry". Já vím, že jsou moje a neodbytně se mnou bydlí - teď dřív, než kdykoliv předtím. Můžu si za ně sama, ale už dost. To už stačilo! "Přece se nebudeš nakonec litovat," říkám si, ale moc to nezabírá. Teď už jsem jako vodopád. Očistné slzy dopadají na šedavé střípky, stékají po nich, a ejhle - ony se začínají blýskat! Ne moc, jen trošičku, ale to nevadí. Však já si vás vyleštím!

Jsou sice droboučké a křehoučké, ale jsou MOJE. Opatrně je sbírám nejistýma rukama, pokládám je na dlaň a cítím, jak hřejí. Není jich mnoho, ale hřejí! Laskají mou pošramocenou duši a já jsem šťastná. Fakt jsrm to řekla - JSEM ŠŤASTNÁ! Teď je jen opatrně uložit do nitra a doufat. Doufat, že přivedou sestřičky. Další křehké střípky štěstí...
Autor hloubavá, 28.04.2011
Přečteno 372x
Tipy 22
Poslední tipující: kasparoza, zvířenka, Divoženka1, hašlerka, Kars, CULIKATÁ, Morgenstern, enigman, Mbonita, V.N.Losinský, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

krásné, emočně silné..ST!

01.05.2011 20:03:00 | hašlerka

Sestřiček bude ještě víc než dost
pro potěchu, pro radost
střípky vzpomínek vybírej
ty krásně lesklé, ať je duši hej.
Když přece přijdou slzičky
pošlu Ti své culíčky
do bolavé dušičky,ju?:)Moc krásně napsané, moc.

29.04.2011 14:00:00 | CULIKATÁ

Vzpomínky nám snad nikdo nevezme, opatruj je. Krásně napsáno a hlavně pravdivě...

29.04.2011 06:32:00 | kasparoza

jak málo stačí...tak ať se množí...

28.04.2011 22:17:00 | enigman

jsi nádoba z duhovýho skla,křehká a jemná
ale pableskuješ..
očistnou krásou co sídlí uvnitř Tebe..

A slzy jsou kapky nebe co usednou do očí
a pak očistí duši..

28.04.2011 22:15:00 | Mbonita

Už včera jsem to k někomu psala a dnes to použiju znovu, kdesi jsem četla, že;

pláč je nejskvostnějším démantem v koruně lidských pocitů, že slzy jsou polštáři očistce, že jsou to tekuté krystaly, z nichž jednou bude zřejmě stvořena lidská duše...

takže jsi na správné cestě má úžasně hloubavá...:)

28.04.2011 20:17:00 | šuměnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí