Je dobře někdy trošku přemýšlet a bilancovat?

Je dobře někdy trošku přemýšlet a bilancovat?

Anotace: Provést lobotomii vzpomínek na ty jež nám ublížili?

Jak jdeme životem potkáváme mnoho lidiček, s některými se jen mineme, s některými prohodíme pár vět, s dalšími jdeme kousek cesty společně a některé potkáváme denně. Nezávisle na tom, nás ale všechna tato setkání ovlivňují. Je to jako by každý tento človíček do nás vepsal nějakou zkušenost. Někdo napíše slovo, jiný větu, některý v nás popíše mnoho stránek. A právě tyto zkušenosti z nás dělají co jsme a ať jsou jakékoliv neměli bychom trhat popsané listy našich životů i když to někdy bolí, moc bolí a rádi bychom na všechno zapomněli, jako kdyby určité dny, měsíce, či roky se vůbec neexistovaly.

Vždyť bez bolesti bychom nevěděli jak vlastně bolest cítíme a nepoznali bychom radost, štěstí a třeba i lásku. Vždyť jak bychom poznali teplo bez chladu, nahoře bez dole, rychle bez pomalu? Myslím že právě tyto zkušenosti nás utvářejí a mění. Někdy k lepšímu a jindy zase k horšímu.

A nakonec se nic nejí tak horké jako se uvaří, takže s hodnocením zkušenosti by se mělo „asi“ počkat určitou dobu. A ona ta bolest může vypadat úplně jinak než se zprvu zdála. Nikomu nepřeji aby poznal bolest, ale bohužel to asi nikoho nemine, tak se z ní prostě poučme. Hodně štěstíčka na cestě životem.
Autor kasparoza, 29.04.2011
Přečteno 471x
Tipy 14
Poslední tipující: hanele m., CULIKATÁ, ann-ihilation, hloubavá, NikitaNikaT., Bambulka, Květka Š.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Život je někdy moc těžký.Zvláštní, mě většinou bolest a starosti posílili...A tak se už většinou culím:-))

02.05.2011 15:26:00 | CULIKATÁ

Život je někdy fakt k neunesení, proto si také umíme vášit štěstí. Bez bolesti nepoznáš radost. Akorát ta rovnováha kdyby byla! Píšeš náramně.

29.04.2011 22:30:00 | hloubavá

Jednou větou, dalo by se řéci, že bez teho špatného, nemohlo by být teho dobrého.

29.04.2011 21:24:00 | NikitaNikaT.

...ano,tak to je přesně napsáno.

29.04.2011 18:29:00 | Květka Š.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí