Jaký mám pohled na svět?

Jaký mám pohled na svět?

Anotace: Páni, jak ten čas utíká. Už je to skoro rok, co jsem to napsala a vidím na sobě několik změn (snad pozitivních), nejdříve jsem to chtěla smazat, ale teď tu chci mít něco pro srovnání. :)

Pro 99% nepochopitelný. Mám své názory, svůj humor atd. Každý z nás za svůj život musí poznat, co je pro něj důležitý. Jestli názory druhých, nebo názory jeho samotného. Já osobně si o dnešní době myslím své. Vadí mi, když se procházím ulicí a vidím všude poházené odpadky. Vadí mi, když projdu kolem lidí a oni by vás svými pohledy nejraději probodly. Když procházím nočním městem a na každém koutě vidím lidi, co se k sobě chovají zle. Když se podívám na zprávy a slyším, co se ve světě děje. Někdy si říkám "bude lépe".
Veškerý optimismus mě však opustí vždy, když se podívám do novin. Kde čtu o vraždách, násilí a například lhaní.
Ve světě je lhaní běžné.Někdy si člověk řekne: co se stane, když jednou zalžu? Nic! Nikdo se nic nedozví a já nemusím nic vysvětlovat ! Ovšem jestli je toto ten správný způsob, nikoho nezajímá. Každý ve svém životě dělá chyby. A to je naprosto lidský, ale není to správný. A každý by se měl snažit, dělat chyb co nejméně. Lhaní není vlastnost, kterou u lidí podporuji, stejně jako pomlouvání.
Když jsem svědkem pomluv, snažím se je ze svého života odstranit. Lidem kteří pomlouvají, neříkám PŘÁTELÉ. Nikdy jsem nechtěla nikoho odsuzovat, a ani nikdy nechci, přesto lidé co pomlouvají jsou pro mě jako zavřená kapitola.
Nejvíce mi záleží na rodině, a přátelích. Ať jsou to přátele dvounozí, nebo snad zvířecí. Přátelé jsou pro někoho podpora, láska a důvěra. Pro mě osobně je to něco mnohem cennějšího, než je zlato, peníze a majetek. Člověk co lásku nikdy nezažil, nemůže to pochopit. Přála bych lidem aby zažily lásku, jak k partnerovi/partnerce , tak k rodině, přátelům a třeba i zvířatům.
Lásku však můžete dávat i přírodě, protože příroda nám dává jídlo, pití a spousta jiných věci,bez kterých by jsme se neobešli. A my se k ní nechováme moc dobře. To je však známka toho, jak si věci ceníme. Závěrem bych chtěla říct důležitou věc: "Každý máme jiný pohled na svět a to nás dělá výmečnými."
Autor Blázen Viky, 08.05.2011
Přečteno 455x
Tipy 16
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka, Rezkaaa, Květka Š., ZILA78, Caelos, Gabrielle, Anjesis, Divoženka1, Findë, hloubavá
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Květka Š. : Děkuju, jsem ráda, že se to alespoň někomu líbí :) Děkuji... i já přeji hezké prázdniny a ať máte stále tak krásné básně :)

18.07.2011 12:19:00 | Blázen Viky

ZILA78: Ano bohužel s tím nemůžeme nic dělat. A jsem ráda, že je místo kam mohu zveřejnit svůj názor. A snad mohu doufat, že si to alespoň někdo veme k srdci a zamyslí se nad tím.:)Děkuju :)

18.07.2011 12:15:00 | Blázen Viky

Milá Viky,tak to jsi napsala moc pěkně
A hezké prázdniny.

15.07.2011 17:17:00 | Květka Š.

nejhorší na tom je,že takový je život a to nejlepší,
že se tady.Můžeš stoho vypsat! vítej...

12.07.2011 18:05:00 | ZILA78

To je asi ten nejlepší způsob :D Jenže to bych se nesměla dívat už na nic. To bych nemohla ani vyjít z domu, abych nevyděla něco špatného. Ale děkuji za radu :)

06.06.2011 14:22:00 | Blázen Viky

vítej. :)
a co zkusit se do těch novin nedívat?

30.05.2011 13:50:00 | Alien.v.v.s.

Děkuji moc :)

14.05.2011 18:50:00 | Blázen Viky

líbí se mi tvůj názor, jen tak dál, a ať ti už na vždy
a mimochodem vydrží ;-)
a mimochodem, vítej mezi námi na Literu

11.05.2011 17:20:00 | Anjesis

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí