Ideály

Ideály

Anotace: Když se nudím, přemýšlím o zvláštních věcech :]

Svůj ideál má každý člověk. Ať už se jedná o dům, zvíře či osobu. Je to prostě něco ideálního, což znamená něco, co si představujeme jako nejvhodnější nebo ,,dokonalé". Chtěla bych mluvit především o ideálních partnerech. Každý si svého ideálního, nebo také můžeme říci vysněhého partnera představuje jinak.
Pro někoho to může být sportovec/sportovkyně, herec/herečka či jiná slavná osobnost. Samozřejmě je to jen ideál, tudíž bychom chtěli někoho, kdo je našemu ideálu podobný. Pro někoho je hlavní spíše chování a tak si představuje ideální chování. Ideální vlastnosti mého partnera by měly být takové: hodný, milý, věrný, vtipný, měl by si rozumět s mými přáteli a být narozdíl ode mě alespoň trochu společenský. Vytváření si vlastního ideálu nás ale ovlivňuje ve výběru partnera.
Kdo by nechtěl mít toho svého ideálního? Samozřejmě by každému mělo být jasné, že vzhled není vše a nemůžeme se tedy spoléhat, že když si najdeme vzhledově ideálního partnera, bude ideální i chováním. Hledání někoho pro nás vyhovujícího zabere spousty času. Hledáme a třeba si nevšimneme, že ideální člověk stojí hned vedle nás. Ale lásku nesmíme hledat, příjde sama. Na co ji také hledat? Vždyť je to krásné jen chvíli a pak příjde samá bolest a utrpení, tak na co tu lásku vlastně chceme? Ale to sem nepatří. Chtěla jsem tím říct, že ideálního člověka můžeme najít opravdu náhodně a někdy nám může chvíli trvat než poznáme, že je to on.
Existuje ideální partner nebo někdo podobný našemu ideálu? Musím říct, že ano. Hledala jsem takového člověka dlouho a nakonec jsem ho našla. Má opravdu všechny vlastnosti, jaké jsem si představovala. Sice to (bohužel) není můj partner, ale je to člověk, ve kterém jsem našla dobrého přítele, svého strážného anděla.
Autor Terror.Angel, 18.05.2011
Přečteno 352x
Tipy 1
Poslední tipující: Angelly
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí