Osud

Osud

Anotace: Takové malé zamyšlení. Povídání s přáteli mě donutilo, se nad tímto zamyslet.

Osud. Je něco takového? Podle mého názoru ano. Ale samozřejmě, co člověk to názor.Podle mě je osud v každém z nás, ale můžeme ho změnit, nebo určit, jak by měl pokračovat. Například s mým dobrým přítelem jsem se poznala přes internet, kde byla otázka zda bych ho chtěla poznat. Mohla jsem zvolit ANO, NE, MOŽNÁ. Co kdybych tenkrát místo "možná", zvolila "ne". Nebyl by můj osud najednou jiný? Nikdy bychom se nepoznali a nezačali se navštěvovat. Podle jeho názoru je téma osud sporné. Člověk pak všechno může svést na osud a říci si: "Takle to prostě mělo být, byl to osud." Měl pravdu, je to sporné. Proto si myslím, že si osud můžeme zvolit tak, jak by měl pokračovat, nemůžeme ho změnit úplně. Podle někoho třeba osud neexistuje, nemůžu tento názor nikomu vyvracet, nemám důkazy. To, co v životě udělám nechci svádět na osud, jen si myslím, že každý člověk si určuje cestu, kterou by se chtěl vydat a pak už je jen na osudu, jak to dál dopadne.
Autor Terror.Angel, 21.05.2011
Přečteno 379x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jak dál dopadnem - To závisí na milionu věcí- na lidech, od kterých si třeba necháme radit, na tom jak se cítíme a jak se rozhodneme dnes a zítra zas jinak, na štěstí koho potkáme, jestli vyhrajeme sázku nebo lásku... Ale jo, hodně si můžeme ovlivnit svou osobou a osudem-náhodou ...

23.05.2011 14:24:00 | E.T.Jane

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí