Úvaha o životě

Úvaha o životě

Anotace: Autor se zamýšlí nad prožitým životem

Jo, v životě je potřeba být ve správným čase na správným místě. Když se to nepovede, potom člověk celý život jenom bojuje o přežití. Vím, o čem mluvím.A věru ten boj je kurva těžký.Ale vždycky existuje jing a jang a tak není třeba zoufat,protože všechno na tomhle světě se vyrovnává.Ten správný čas a správné místo několikrát v životě přijde. Je jenom potřeba mít otevřené oči a koukat okolo sebe, abychom tu správnou příležitost nepřehlídli. I když je život kurva těžký břemeno, stojí za to ho žít. Není vždycky jenom zataženo,ale přichází i sluníčko a to je hned o tom, čemu říkáme štěstí.Když podáváme ruku smrti,což se v mém životě stalo už několikrát a koukáte se jí, (té zubaté) přímo do očí, vždycky vám pomůžou vrátit se zpět ti vaši andělé, většinou jich každý máme několik. Jsou to duše těch vašich blízkých, kteří vás již opustili a ti vám dodají sílu,aby jste se ty zubatý potvoře vysmekli a zůstali tady,na tomhle světě, protože jste ještě nesplnili úkol, který zde máte. Ale kromě těchto andělů jsou i opravdový přátelé,kteří vám pomáhají přežít zde na tomhle světě.Mezi ty nevěrnější patří v mém případě Hanulka Tunová a Standa Motyčka. Oni sami ví, proč je uvádím v této souvislosti jako nejvěrnější přátele, kteří mě moc v životě pomohli tím, že existují a v jednom případě, kdy si ta zubatá pro mě přišla mě moc pomohli.Standa povzbuzujícími slovy a hlavně duševní podporou a sílou,kterou mě posílal a Hanulka osobně v době,kdy jsem byl v nemocnici. Pochopitelně na prvním místě to byla moje rodina, zejména manželka,bez které bych asi nepřežil. No a samozřejmě chcete li přežít, musíte sami bojovat,bez vaší vůle by to nešlo. Neberte tyto řádky jako nějaký návod, ale věřte že toto je můj názor na život,doplněný o sobní prožitky. Tak všem svým přátelům a kamarádům a nejenom jim,přeji aby do svých srdcí pustili hodně optimismu i když je to v poslední době stále těžší. Budu se těšit na vaše reakce.
Autor Jura Smrž, 27.05.2011
Přečteno 657x
Tipy 1
Poslední tipující: hloubavá
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí