Útěk z reality

Útěk z reality

Anotace: krátké zamyšlení

Svět je tak zkažený, že lidské štěstí závisí na neštěstí druhých. Dokonce i naopak.
Už mě nebaví se dívat do očí veselým lidem, kteří mě sráží k zemi a vymlouvají se na své neštěstí. Nebaví mě lidi, kteří nemají fantazii a neustále mě uzemňují. Štve mě kritika ostatních, kteří jsou ještě horší.
Nebaví mě trávit čas s lidmi, s kterými musím jen rešit starosti. Chtěla bych utéct do říše snů a nekonečné fantazie.
Baví mě utíkat z reality, ale vždy se musím vrátit. A nejhorší je, když se to stane závislostí. A když Vám v tom někdo zabrání, máte chuť skončit.
Nejlepším lékem na všechno je muzika,práce nebo to, co nás baví. Ale jsou chvíle, kdy člověka nebaví nic. A to je právě ta chvíle, kdy má chuť odtuď utéct.
Autor pnkgirl, 06.06.2011
Přečteno 850x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Svět je krutý, lidi jsou závistiví a ubližují. Jenomže mezi kamením můžeš najít taky drahokam. Říše snů jsou fajn, ale neznamená, že tu není nikdo, kdo by s tebou mohl sdílet tento svět. Stačí se jen porozhlédnout, vyrazit a hledat. Hledání je někdy těžké, ale určitě se vyplácí! Nevšímej si ostatní, i když tě uzemňují, nevěří ti. Jsi tu sama za sebe, děláš to, co chceš ty a nikdo ti to nemůže vzít, nikdo ti to nemůže vymluvit. Jsi jedinečná osoba s vlastním světem. Žij tak, jak chceš žít. Vždycky tu budou lidé lepší nebo horší než ty, tak se s nimi nesrovnávej. Život je boj, ale stojí za to:)

09.06.2011 16:42:00 | lullaby

Všichni utíkáme a nechceme být polapeni ničím z hmotného světa.. Zavřít se do myšlenek,do spánku, do ticha - to pomáhá.To nic opravdu pomáhá

07.06.2011 10:25:00 | E.T.Jane

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí