Proč je život konečny

Proč je život konečny

Anotace: XD

2. Slohová práce

Proč musí být život konečný

Kdybychom byli nesmrtelní, mělo by to sice malé plus, neměli bychom smutek ze ztráty bližního svého. Ale naopak veliké mínus. Lidí by stále přibývalo a za pár set let by naše Země byla tak zalidněná, že by se musely stavět stále vyšší a vyšší domy a ty které by byly malé, by se musely zvyšovat. S tím to důvodem by se dalo také ještě žít, ale ten největší problém by byl s jídlem. To by časem došlo a co by se pak stalo dále??? Lidé by jedli lidi nebo by se naučili jist cihly. Kdo ví???
Naopak třeba by žili ještě takoví velikáni jako Leonardo da Vinci, Karel IV, Božena Němcová a ostatní. Také by se mohlo stát, že by zde byl středověk a chytří lidé by byli upalováni jako čarodějnice a čarodějové. Nelítali bychom do vesmíru. Zmizely by louky, pole a lesy. Tím pádem by hospodářství zaniklo. Ohrožená zvířata by jsme začali jíst, abychom mohli žít. Pak bychom tu žili sami jako jediní živočichové na planetě. Na mořích by se udělaly plavací plošiny, na kterých by se rozkládala nová města. Svět by se začal znečišťovat. Ovzduší bude tak znečištěné, že budeme nosit roušky, s dobrým svědomím, že dýcháme ne tak znečištěný vzduch. Život by nám rázem zešednul. Proto náš život v každém případě musí být konečný.
Úvaha je jen z představivosti čtrnáctiletého chlapce. A co si o tom myslíte vy???
Autor Jikra111, 06.06.2011
Přečteno 316x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Možná končí jen to,co za život považujeme.

07.06.2011 11:00:00 | Weylin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí