Vnitřní krása

Vnitřní krása

Anotace: Nejen pro Moniku...

Mám několik skvělých kamarádek, spolehlivých a báječných kamarádek do pohody i nepohody. Kujeme spolu pikle, řešíme důležité i banální problémy, prostě víme, že se na sebe můžeme vždycky spolehnout.

Mezi tyto VIP dámy patří bezesporu Monika. Monika, která přiletí jako vichřice a promete kouty mé duše tak důkladně, že chmury zmizí. Jednoduše rozežene mraky a vyfouká všechno tak účinně, že se cítím skvěle. Je to úžasně citlivá bytost - někdy si myslím, že mi ji někdo, kdo mě má tam nahoře rád, prostě poslal.

A tahle drobná štíhlá plavovláska, která nezlomně bojuje své vlastní nelehké bitvy, mi stále říká: "Vím, že nejsem hezká, mám velký nos, od dětství mě to štve. Kdybych byla jako ty..." No a tím štve zase mě. Vždyť až na výjimky NIKDO není spokojený s tím, jak vypadá! U ní mě to vysloveně překvapuje - křehká, něžná, láskyplná a obětavá bytost přece nemá takové pochyby zapotřebí! Marně jí vysvětluji, že její nosík ji dělá prostě zajímavou, že k ní patří, že by to nebyla ona. Byla by z ní fádní nezajímavá Barbie, mrkací panna, kterých kolem nás běhá dost i bez ní.

Monika je totiž krásná! Je krásná člověčenstvím, empatií, obětavostí a láskou, kterou umí rozdávat nesobecky všem svým blízkým. Je krásná svým zápalem pro věc, svou odbojnou duší, houževnatosí, s jakou jde na kořen problému. Je krásná kreativitou myšlení, tím, co umí, zná, jak řeší problémy. Je totiž krásná VNITŘNÍ krásou, která je trvalá! Ta se s věkem nerozplyne, čas ji nepromění ve vrásky, nedá se přičarovat plastickými operacemi ani tunou líčidel. Naopak, životními zkouškami se zvýrazňuje, vyniká.

Moje milá kamarádko do nepohody! Jak se nejsnáze přesvědčíš o tom, že jsi opravdu skvělá? Dívej se do očí těm, co tě mají rádi!
Autor hloubavá, 10.06.2011
Přečteno 601x
Tipy 39
Poslední tipující: la loba, strawbery, zvířenka, Žqáry, Emmelia, Zasr. romantik, Jiparo, V.N.Losinský, kasparoza, Jeněcovevzduchukrásného, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Monika je krásná!Krása je relativní pojem...miluju ještěry a plazy a kolik lidí řekne -jsou hnusní a mě se líbějí...zrovna tak lidi...pracovala jsem dlouhé roky jako vizážistka a jestli si někdo myslí že takzvané modelky jsou něco víc než my obyčejné ženy-tak nejsou,jsou dílem dobrého teamu profi kadeřníků,plastických chirurgů a vizažístů a fotografů...Maxová,Kobzanová např v civilu absolutně šedé myšky...z velkého nosu si udělaly přednost...Můj nejlepší kamarád o mě jednou řekl že jsem tak ošklivá až jsem krásná a já tomu věřím...pár lidí co mi chtělo ublížit mi řeklo že kdybych si nechala srovnat předkus byla bych velmi krásná a já jim na to řekla-no právě...byla bych krásná moc a to byste nevydýchaly a bylo ticho:-)))Moje zoubky ke mě patří a já je mám ráda:-)

28.07.2011 16:57:00 | la loba

+ :-) to se tak krásně čte, hodně dáváte, hodně získáte...

09.07.2011 00:34:00 | strawbery

Aha! Tak tahle Monika to je, tak ji pozdravuj! Třeba si vzpomene. :o))

14.06.2011 21:20:00 | Zasr. romantik

Komu není rady, tomu není pomoci.
Ve zdravém těle zdravý duch :-)

14.06.2011 18:30:00 | Jeněcovevzduchukrásného

To Jan Šoller;
musím se do toho vložit, Jana je ke mně velmi shovívavá, protože já nejsem hezká nejen pro velký nos :)
taktně vynechala mi mé další negativismy, takže plastika je možná jen v případě, až se budou dát objednat celé hlavy, končetiny a podobně - pak budu zákazník No.1

13.06.2011 20:58:00 | šuměnka

"Vím, že nejsem hezká, mám velký nos...,
i s tímhle se dá dnes lecos dělat a nebo jsem to jednoduše nepochopil.

12.06.2011 22:01:00 | Jeněcovevzduchukrásného

Ale to přece nebylo o plastice nosu .... bylo to vyznání o vztahu člověka k člověku a pokud by si někdo o mně myslel něco podobného byl bych ten nejšťasnější na světě ... Sestřičko krásně jsi to napsala, děkuji za počteníčko ...

12.06.2011 20:31:00 | kasparoza

Buďme realisté. Monika je jistě krásná duší, ale proč by nemohla být krásná i sama pro sebe a to i fyzicky.
Těžko jí někdo přesvědčí, že její nos je hezký, to prostě nejde.Plastika nosu dnes není žádný problém a pokud jí to bude dělat odborník tak ho bude mít podle svého přání.Po úraze mám plastiku za sebou.Nos je dost odlišný, ale funkční a i hezčí.Jsem s ním moc spokojen, s nosem :-)Jo a povídka hezká.

12.06.2011 18:13:00 | Jeněcovevzduchukrásného

krásně napsáno..ST!

12.06.2011 09:33:00 | hašlerka

... juuuu.... tak to je krásný ocenění člověka a lidskosti v něm ... takovou kamarádku si určitě přeje každý ... ;-)
... skvělý ...

11.06.2011 13:13:00 | Bambulka

Kdo mi Tě poslal? Tebe a pár dalších…?
„Pilíře“ k pochybám, co nitro rozkládají
„Křídla vší jemnosti“, co zarmoucenost plaší
„Vcítění člověčí“, bezbřehou při okraji

Kdo mi Tě poslal? Oči skelná sklíčka
po ránu při čtení se do přílivu ženou
Jsi volný dech, když na krku je smyčka
Chuť jahod lesních s rozšlehanou pěnou…

d.ě.k.u.j.i - že Tě mám!!

11.06.2011 07:57:00 | šuměnka

Napsala jsi pravdu.Její krása je jako plamen co hoří ,tam uvnitř v duši.Je ztělesněním dobra ve své podstatě,obsahu v jedinečné formě.Originál co je ozdobou tohodle světa.Tak to prostě je...vím co říkám.

10.06.2011 22:34:00 | Mbonita

Monča je krásná po všech stránkách, jak svou duší, tak je i nádherná ženská!Je to tak:-))

10.06.2011 21:50:00 | CULIKATÁ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí