Život je jeviště na kterém musíš hrát...

Život je jeviště na kterém musíš hrát...

Anotace: ...

Stačilo jen pár měsíců a hrát jsem nechtěla. Vždycky jsem si myslela, že je důležité mít kluka. Dnes se na to dívám jinak. Je důležité mít někoho kdo vás miluje. Rodinu, přátele. Vždyť to jedíné mě podrželo nad vodou, když jsem neměla sílu, když docházel mi dech.

Ležela jsem na tom nemocničním lůžku a uvědomila si, že jsem nikdy neměla ve zvyku prohrávat. A najednou stačí jeden krátký okamžik a člověk nemá silu hrát. Ale teď už vím, že sebevraždou se nic nevyřeší. Jsem ráda, že se mi to nepovedlo, protože představa, že všichni moji blízcí pláčou nad mou ztrátou, mě děsí.

Tahle zkušenost mi ale v něčem pomohla. Nebojím se smrti. Vím, že není čeho se bát. Je to jen přechod ze starého života do nového. Najdeme si nové přátele, novou rodinu, prostě novou existenci. Zatím musí ale člověk hrát podle scénáře, který mu byl udělen osudem. Nekdy je to jako v akčním filmu, jindy jako v romanu. Někdy si člověk přijde naprosto bezvýznamný, ale to se plete, protože ať chce nebo ne, má nějakou roly ke které jsou vázané jiné osoby, z čehož může vzniknout pevné pouto.

Nemá smysl si brát život, protože to jediné nám patří. Když máte problémy, neřešte je dětinsky, ale postavte se jim. A když se se svým problémem svěříte někomu blízkému, určitě vás podrží a nenechá spadnout. Ale hlavní je se prát. Teď děkuju Bohu, který nedovolil abych opustila tento svět. Děkuju rodině, která se na mě nedívá skrz prsty. A moc děkuju přátelům.DĚKUJU!!!
Autor Luďka, 06.02.2006
Přečteno 1125x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

příběh je opravdu dojemný. Autorka má spisovatelské nadání. Jsem ráda, že má optimistický pohjled na svět. Ze článku vyzařuje, že je ráda na světě. Skvělý článek.

15.02.2006 23:09:00 | Agnesita

Lidé mnohdy nedokážou překročit překážky, které se jim staví do cesty. Místo aby si příhodnější příležitost vytvořili, čekají až se někde objeví sama...jsem moc ráda, že je pro tebe tvůj život to nejcennější, protože tomu tak je. Smíš mít tisíce zlatých penízků, ale k čemu ti budou, když se jimi už pak nikdy neprobereš...život je krásný, protože nese dary. Díky za to co jsi napsala...Sunny

08.02.2006 11:06:00 | Sunny

tim ze ti pomaham hned nemusim bejt nejlepsi clovek na svete ale presto dik co bych pro svou nejlepsi kamosku neudelala kdyz mi tak prirostla k srdci a beru ji jako mou starsi sestru a myslim ze ty bys me taky nenechala ve stychu kdybych potrebovala ale prosim uz nedelej zadne kravyny mam te rada vic nez to vypada

07.02.2006 14:50:00 | Ada

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí