Přátelství

Přátelství

Anotace: Krátká úvaha na téma: Přátelství. (Předem se omlouvám za pravopisné chyby.)

Přítelem není každý. Přítel není ten, co tě ráno pozdravem zdraví. To vůbec ne. Přítel je normální člověk, který tě podrží když nemůžeš dál. Je to ten, který dá za tebe i ruku do ohně. Je to ten, který tě vytáhne z průseru. Hodně lidí si představí pod pojmem přítel-Facebook. Myslí si, jak nejsou dobří, když májí 1000 přátel. Jak je všichni mají rádi. Ovšem, tohle nejsou jejich opravdoví kamarádi. Pro ně jste vzduch. K čemu vám jen že máte tolik přátel, když ani jeden z nich s váma nepůjde ven. Podle mého úsudku máte pravděpodobě 1-5 kamarádů. Ale opravových. Takových, co se za vás budou prát. Proto jim neubližujte a mějte je rádi a buďte s nimi na dosmrti kamarádi. :)
Autor Henry_propper, 20.06.2011
Přečteno 514x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ať máš také 1 – 5 opravdových kamarádů. A třeba i 6. :-)

24.08.2011 23:15:00 | Ringo

Ja měl dva nejlepší přátele které jsem znal v řádech roků a pak jeden z nich když byl u mně doma na návštěvě ukradl mé mámě peněženku a kdyby si ho neodchytla si by vzal peníze a peněženku zahodil navíc se ukázala že nejednou ukradl mým rodičům cigarety nebo alkohol....znal jsem ho snad 9 roků z toho 5 byl muj nej přítel... věřit mužeš jen sám sobě!

03.07.2011 06:15:00 | Earl

tak tak..takovych se drz :)

20.06.2011 21:14:00 | Lady Carmila- Políbená mlhou..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí