Lenost (omlouvám se za chyby)

Lenost (omlouvám se za chyby)

Anotace: Lenost je tak silná vlastnost,že kvůli ní necháváme i tělo trpět....

"Mám strašný hlad!" otevřeme s kručícím žaludkem ledničku a máme chuť udělat si k večeři obložený talíř se zeleninou,masem,sýrem a dalšími pochoutkami - lenost=skončíme u televize s houskou a jogurtem v ruce a puse...

"Jé venku je tak nádherně,chtělo by to nějaký výlet!" - lenost=je tam moc velké horko/zima,není s kým jít,nemám co na sebe a vůbec v televizi dávají ten pěkný film, jako dávají každý rok alespoň 4x...

Lenost je vlastnost,která nás sice dokáže udělat vynalézavými(než abychom si došli nakoupit, dokážeme si uvařit jídlo téměř z ničeho; než abychom se zvedli z křesla a došli si udělat pití,poprosíme raději všechny kolemjdoucí a přemlouváme je a nabízíme různé věci,jen abychom mohli zůstat sedět; dokonce vymyslet a předvést různé akrobacie, abychom jsme si něco podali, s co nejmenší námahou, nám lenost umožňuje..),ale připravuje nás o různá potěšení, o pocity,že jsme něco dokázali, o možnosti něco v životě poznat, něco vyzkoušet, něčemu se naučit....a dokonce i naše tělo trpí-než aby se člověk zvedl a šel se napít, bude raději o žízni a tak podobně....zkusit někdy překonat svou lenost je cestou k poznání, jak mít dobrý pocit z toho, že člověk něco sám zvládl-že to dokonce bylo snazší,než vymýšlet jak se něčemu vyhnout - a ještě lepší pocit je ten,když všichni kolem vás jsou líní a vy jediní dokážete zvednout zadek a jít něco dělat - podle svého....
(taky se svojí leností bojuji-a tohle mě napadlo dnes-když jsem zase "jednou" lenošila :) )
Autor Marsinka, 23.06.2011
Přečteno 567x
Tipy 6
Poslední tipující: Forewer1304, M3rryMarta Valenová, tato22
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nádherné postřehy :-)
ST.
Domnívám se, že překonání lenosti znamená rozbřesk nové Inspirace:-)

24.10.2016 12:40:57 | Tvořilka Lenka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí