Dráha

Dráha

Anotace: ...

Život je jako horská dráha. Jednou jedeš nahoru. Cítíš se skvěle, tvá nálada roste a myslíš si, že by to tak mohlo být pořád. Naneštěstí potom přijde prudký sráz dolů a ty máš chuť vystoupit. Některým se to podaří, někteří si říkají:"Ještě chvíli vydržím." Pak přichází další kopeček, který vás posunuje výše a výše. Vrací se vitalita, radost ze života a láska ke všemu kolem. Přijde další sráz. Možná ještě větší než ten první. Zase někdo vystoupí, někdo si řekle ještě chvíli a někdo se odhodlá jet až do cíle. Je to velký duchovní boj, který se v nás odehrává. Když to vzdáme, nezískáme nic. Když se odhodláme dojet k cíli, možná taky nic nezískáme, ale bude nás těšit pocit, že jsme životu dali ten největší rozměr a naplnili jsme ho, jak nejlépe jsme dovedli. A i když jsme byli někdy hodně nízko, dokázali jsme to ustát a vyjet do krásných výšin, kde jsme se radovali ze slunce.

Nezáleží na tom, kde se právě nacházíme. Záleží právě na tom, s jakým odhodláním se rozhodneme žít.

Jsem teď docela nízko. Cítím se zraněná a podrazená. Ale co s tím? Musím jít dál a dokázat, že přede mnou nestojí žádná překážka.
Autor lullaby, 04.07.2011
Přečteno 545x
Tipy 6
Poslední tipující: Nikolka, Bambulka, hloubavá
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji vám za komentáře:) Tato horská dráha se musí brát s lehkostí, protože když to bereme vážně, tak promarníme náš život blbostmi:)

05.07.2011 10:44:00 | lullaby

Přesně si to výstihla, stejně tak jsem se nedávno cítila, ještě trošku se cítím stále, ale možná trošku zase už jedu nahoru. Nevystoupila jsem, ale odhodlala jsem se pokračovat. ;) Budu držet pěstičky ať taky brzy vyjedeš výše :)

05.07.2011 07:51:00 | Nikolka

...ano, je to horská dráha ... a že před Tebou není žádná překážka? Juuuj, těch ještě bude ;-), ale život je o překonávání překážek, o poznávání sebe sama skrze zkoušky větší či menší... ať je Tvá dráha zase brzy nahoru ... a věz, že všechno v životě má smysl, i když to tak třeba teď nevypadá a necítíš to tak ... hlavu hore ;-)

04.07.2011 19:43:00 | Bambulka

Máš pravdu - život JE horská dráha! A máš pravdu i v tom, že bez pádů by nebylo výšek!

04.07.2011 15:02:00 | hloubavá

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí