Cesta

Cesta

Anotace: Je to jen cesta

Všude se dovídáme o nových, smrtelných nebezpečích. Virus ptačí chřipky, náledí, Hamas... Ale proč? Zesnulím to život nevrátí, spoustu lidí to zastraší, ale nebezpečí nezvrátí. Jsou lidé, kteří si smrt přejí, jsou ti kteří se jí bojí, ale ani jedni z nich nemají pravdu. Smrtí nic nekončí, ale začíná. Vaše duše přestane být svazována Vašim tělem a rozpluje se tam, kam bude chtít. Kam budete chtít.
Ale stále se všichni bojí. Bojí se té cesty za něčím, co neznají. Ale ti, co přežili svou smrt, říkají, že je to cesta tunelem a na konci je bílé světlo. Není to světlo oddělením duše od těla? Myslím, že ano.
Více mé myšlenky nelze vyjádřit a tak se vás ptám: Bojíte se i vy?
Autor Václav Zoubek, 07.02.2006
Přečteno 383x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vo svojej podstate smrť znamená niečo opustiť - niečo opustiť a vydať sa znovu na cestu nepoznaného. Človeka k životu viažu priatelia, spomienky, rodina, ... Smrť, ktorú si človek želá je popretím týchto vzťahov. Smrť predstavuje stav po živote, v ktorom žijeme. Pre niekoho je vykúpením, pre niekoho môže znamenať istú stratu. Smrť je sporná presne tak ako právo na ňu.

Ale inak zaujímavé, len keď je to už pohľad z jednoho smeru, chcelo by to dopracovať.

10.02.2006 08:11:00 | roman.vivovic

Nebojím se! Hlavně proto, že vím, že není čeho se bát. A i kdyby, bez těla přece strach ani bolest necítím. Je to hloupý strach ostatních - až téměř k smíchu. Ale je mi jich trochu líto, že mají strach z něčeho takového.
Moc se mi líbí tvá úvaha.

08.02.2006 16:04:00 | ebs

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí