Můj druhý vstup na Liter.cz

Můj druhý vstup na Liter.cz

Anotace: popisování mého snažení o vstupu na Liter

Úvaha - tak tou jsem měla začít psát, když už mně ti moji potomci, byť v dobré víře, obstarali počítač. Jejich byla představa, že jeho potenciál mému mozku jen prospěje. Já o tom pochybuji. Tělo i mozek stárne a nedá se s tím nic dělat. Nepomůže ani luštění křížovek, ani počítač. Hodili mě do vody a plav. Nikdo nebyl "po ruce", nikdo neměl čas. Když to tak spočítám, přerušovaná výuka trvala tak celkem asi 3hod. Musíte uznat, že pro starou paní je to málo. Mám také různé povinosti a tak se stává, že druhý den tápu (to na úvod)

Zázrak dnešní doby tedy mám a tak ho musím využít, když stál tolik peněz.

Lidičky, držte mě palec a buďte, prosím, shovívaví.
Autor Babucha, 06.07.2011
Přečteno 534x
Tipy 25
Poslední tipující: Kars, Květka Š., Noc17, Bambulka, hašlerka, Kett, Zasr. romantik, Judita, Tik, TetaKazi, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

S uznáním si říkám v duchu – podívejme na Babuchu!

18.09.2011 23:10:00 | Ringo

Milá Babucho, kdybys náhodou hledala na klávesnici velké Č, věz, že ho tam nenajdeš, ale vyrobit ho můžeš. Ťukni na Caps Lock a udeř vší silou na malé č a je vymalováno, ahoj a ať se ti daří :-))
ST

20.07.2011 08:39:00 | Kars

Smekám a máte můj obrovský obdiv...jde Vám to skvěle a já se těším... až v novinkách objevím něco od Vás , píšete moc hezky

10.07.2011 12:01:00 | Noc17

Juuuu, tak tomu se říká parádní nástup :-)
A s úklonou smekám - za nasazení, za odvážný krok, za rychlé zvládnutí "techniky", hlavně za psaní ;-)

Vítej v modru a ať se Ti v něm dobře "pluje", držím pěsti /protože přeci jen pověstné palce=kopance mám v sobě zakořeněno ještě z dětství :-)/, ale ono to nebude vůbec třeba, protože to jde skvěle :-)))

10.07.2011 11:08:00 | Bambulka

Neboj, tady je většina lidí shovívavá a chyby se tu moc neřeší. Babucho, mám Tě tu jako za vlastní a držím Ti palce. A myslím, že nejsem sám. :o))

Pro hašlerku a M.arka:
Škoda, že na Severním pólu nejsou bobři, to bych se přidal k vám! :o))
Medvědů se bojím!
A medvědic ještě víc!

07.07.2011 23:10:00 | Zasr. romantik

Marku, když to takhle skvěle půjde dál, vezmeme Babuchu sebou, až pojedeme na Severní Pól za medvědem ? :o)))

07.07.2011 22:50:00 | hašlerka

já myslím, že to jde skvěle..ST!

07.07.2011 22:27:00 | hašlerka

Všechna čest na tvou hlavu! Já s počítačem bojuji už od r. 1986 a stále jen přicházím na další věci, které ještě neumím.
A Tvůj přístup je pro mne výzvou!

07.07.2011 01:23:00 | Tik

Nejen že držím své bolavé palce, ale je-li údaj prozrazující věk autora pravdivý, tak i hluboce smekám! Já sama se seznámila s PC tak kolem pětačtyřicítky a vytrvala jsem jen díky trpělivosti svých potomků i tehdejšího šéfa, který mi po několik prvních týdnů znovu a znovu bez odmlouvání vysvětloval i to, jak se ta věc zapíná...

06.07.2011 23:22:00 | TetaKazi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí