"Důležitý fotbalový zápas"

"Důležitý fotbalový zápas"

Anotace: o fotbalu a pindulínách

Na úvod, nemám ráda ženské články. Bývají špatně napsané, nemívají hlavu a patu, nesdělují nic nového, pouze dávají prostor v diskuzích pindulínám, které mezi lakováním nehtů nemají nic lepšího na práci než sdělit ostatním že ano, ony si právě včera pořídily ty džínové šortky s vysokým pasem, bez kterých budete tohle léto v ulicích naprosto nemožná a že ony nepotřebují rady pro lepší sex, chichichi!!!

Tenhle rozhořčený výlev však nebude o ženském článku, pouze o její části. Na úvodní straně iDNES.cz mne zaujal titulek „Rozluštěte řeč těla: rady, jak porozumět neverbální komunikaci“. Hyperlink mne nasměroval přímo na ona.dnes, ovšem na článku o neverbální komunikaci se nedá nic zkazit, ne?

Autorka článku mne bohužel přesvědčila o opaku. Těžko jsem se prokousávala špatnou stylistikou, vnímající si spíše obsahu, než formy. A pak přišel ten kámen úrazu.

... verbálně sice souhlasí, svým tělem však dává najevo, že ho pěkně štvete, protože v televizi za deset minut začíná důležitý fotbalový zápas.

Prosím? Jaký je rozdíl mezi důležitým fotbalovým zápasem a například stanovenou schůzkou s kamarádkou? Samozřejmě tu rozdíl je, pro ženy je fotbal neskutečně dlouhé přebíhaní hřiště z jednoho konce na druhé, kamarádka pak příležitost na kafčo a poplkání. Měla bych zdůraznit, že pro běžné ženy, těch pár z nás ví, jak dokáže být určitá věc pro někoho důležitá, ač se nám zdá sebehloupější. Proč se však pořád opakuje fotbal, potažmo sport všeobecně? Narazíte na to v každém článku o špatné komunikaci, zhruba v každém třetím výlevu diskutující pindulíny a slyšíte to kolem sebe, no jo, on zase nevnímal, koukal na fotbal. V čem je fotbal horší než Ordinace v růžové Ulici? S dobrým komentátorem, což jakože Svěcený je, si fotbal stojí o čtyři stupně výš, než naivní hloupé dialogy v naivních scénách, při nichž se pindulínám tají dech, Míra Bosák pak dokáže udělat neuvěřitelný zážitek i z utkání naší reprezentace, která je jinak k pláči.

Mluvím pouze o fotbalu, to samé se však děje i s ostatními sporty. Formule? Vždyť jezdí pořád dokola! Hokej? Ani nevidím puk! Tenis? Kdyby sis ho šel raději zahrát ty!

Prosím vás, pindulíny. Klidně si pište články, klidně o tématech, o kterých moc nevíte, klidně s vaším typickým nadhledem a empatií pro ostatní pindulíny. Ale nepleťte se do něčeho, čemu absolutně nerozumíte.
Autor Alex Foster, 07.07.2011
Přečteno 453x
Tipy 6
Poslední tipující: Adéla Jamie Gontier, Duše zmítaná bouří reality, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Snad zde můžu přidat své rozhořčení nad těmito pindulínami a jejich plkání o fotbalu a tak dále.... Protože jak už bylo v komentářích napsáno, já taky patřím k těm, které nazývají "spíše-klukem" :D Na zdi v mém pokoji mám plakát fotbalisty (ne kvůli tomu, jak vypadá, jak by si někdo mohl myslet), a dále různé věci spojené s mým oblíbeným fotbalovým klubem. Jo, nějakej chlápek přes koberce, co byl u mě v pokoji, se hrozně divil, když mu bylo řečeno, že tam bydlí holka...
Nemyslím si o sobě, že jsem divná. To období mě přešlo. Prostě mám raději fotbal (Premier League, ta česká repre je spíš k pláči) než diskuze o tom, jestli je lepší Dior nebo Chanel. Jak jsi řekla, Alex, každý má rád něco jiného. A já nechápu, proč to někteří jedinci (viz. 'pindulíny' a spol. :D) tendenci shazovat. Jenom kvůli tomu, že nemají rádi to samé, co ony? To mi vadí...
A k bavení se nad komentáři v dizkuzích pod články, to znám... Ačkoli já se bavím nad hloupostí některých hňupů pod články o fotbale :D A jsem moc ráda, že existují i holky, které mají raději fotbal, F1, atp. ;)
Omlouvám se za dlouhý komentář :D

13.07.2011 11:09:00 | Adéla Jamie Gontier

Jo, to já taky ale nejvíc mě baví ty jedovaté diskuze pod články, baby jedny!:D

11.07.2011 10:52:00 | Grafomanická MIA

třeba v nové verzi literu :D ale jo, tahle funkce by se mi taky hodně líbila.
a co se týče pindulín na ženských webech- nemůžu jim to poslat, dostala bych klasickou odpověď- tak nás nečti! ale já se tam stejně vracím, koukám na nové věci a komentáře a bavím se:D

10.07.2011 20:43:00 | Alex Foster

Jednou mi kámoška řekla: "Víš, tvůj problém je v tom, že asi nejsi pořádně žena." Asi to máš stejně, až na to, že já tuhle "nedostatečnou ženskost", tys to tak fajně nazvala pindulínami:D neberu jako problém:)
K článku: ty-prostě-nezklameš:D Proč to na ten jejich slavný plkající server nepošleš?:D Myslím, že by se nad tím všechny žena v redakci sešly s pohoršeným "ááámeno":D
Škoda, že tady nelze dát do oblíbených i něčí dílo, nejen autora:)

10.07.2011 16:06:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí