Nejsi tu...

Nejsi tu...

Anotace: O neznámém...

Život je nádherný, plný radostí, plný všech těch obyčejných krás všude kolem nás, jako je les, louky, pole, nebo jen sluníčko když nám svítí...

Radost jsou hafani pobíhající kolem nás, jejich vrtící ocácky říkající nám jejich radost, radost že tu jsme, že jsme s nimi...

Vše tohle stále na každém kroku vnímám, užívám si pocitu svobody, volnosti...a při tom všem stejně něco strašně tíží, duše strašně bolí, cítí veliký smutek, prázdnotu, kterou s sebou vláčí jako veliký tíživý balvan... Je plna lásky, hlubokého citu, potřeby milovat...a Ty tu nejsi...

Duše přetéká, dusí se, nemá komu všechny ty city a touhy vylít...

Potkávám Tě jen ve snech, ve svých představách, v mém snění při pohledech na naši krásnou okolní přírodu, kopečky kolem, vidím nás tam oba, jak si sednem do trávy, pozorujeme přírodu kolem, opřu se o Tebe, hladím Tvé mužné ruce kterými mě obejmeš, cítím Tvůj dech, Tvé tělo blízko mého...

...nakonec opět procitnu....
...a Ty tu stále nejsi...!!

A duše se rve dál...
Autor tombarzh, 15.07.2011
Přečteno 479x
Tipy 3
Poslední tipující: Kutinečka, Back to Blackness
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

mluvíš mi z duše, i když to moc neutěší, veř že nejsi poslední na tomhle světě kdo se cítí takhle...

24.09.2011 18:09:00 | Kutinečka

Co není může být =) Hlavu vzhůru!

04.08.2011 11:39:00 | Back to Blackness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí