Proč se v ČR tolik chlastá?

Proč se v ČR tolik chlastá?

Anotace: ---

.


Největší spotřeba alkoholu na 1 obyvatele za rok 2010:

1. Moldávie
2. Česká republika
3. Rusko

Někdo by mohl z neznalosti věci neopatrně utrousit: „U nás se tolik chlastá, protože jsme ožralí dobytkové…“

S tím zásadně nesouhlasím. Jsme družný národ, který v hospodě proti stresu bojuje tím nejpříjemnějším způsobem! Je jasné, že drobná rizika existují. U jedinců, kteří nezvládají konzumaci alkoholu, odchází nejdříve zdraví a potom i rodina. Ale výhody tisíců hospod a hospůdek v ČR naprosto převažují.

Upřesním: stres se odplaví jedině v tlupě! Tohle vám žádný předražený psychiatr neřekne, protože by přišel o pacienty, které stejně neléčí z důvodu stálého příjmu. A kde najdeme českou tlupu, ptám se? V hospůdce, to je nad slunce jasnější!

Osobně mám nejlépe zmapován střed HK, méně již střed Pha, ale nedávno jsem zavítal do Kutné Hory… a ta potvora je čím dál krásnější, prostě NÁDHERNÁ! Svatá Barbora v novém hávu, směrem k náměstí domy a domečky s barevnými fasádami, nové dláždění ve starobylém duchu… a jedna prťavá hospůdka vedle druhé, každá jiná, každá stylová + posezení na ulici, v zahradách i zahrádkách. Srdéčko mně bušilo vzrušením. :-)

V Kutné Hoře s námi byli přátelé, kteří se nedávno vrátili z Norska. „Aťane, Norsko je nádherná země. Týý vole, kdybys viděl ty hory… Hospodářství jim šlape jedna báseň, ale oni mají daleko víc sebevražd než my!!! Tak jim říkám, bodejď by ne, blbci, kde máte hospody? Proč jste furt zalezlí doma jako krtci? V chladném létě máte noc dvě hodiny a v mrazivé zimě máte den dvě hodiny. To bych se s vaším stylem života taky brzy oběsil… pane vrchní, ještě jedno studené, dneska je vedro…“ (Naše manželky si špitaly něco o fingované sebevraždě, od vraždy k nerozeznání…)

 

Kutná Hora

 

P.S. Česká republika má asi 16 sebevražd ročně na 100 tisíc obyvatel, Norsko 30 sebevražd na pouhý JEDEN tisíc obyvatel! (Finsko 33, v Evropě vítěz.)

Autor Aťan, 18.07.2011
Přečteno 547x
Tipy 15
Poslední tipující: Iv, Judita, Misantrop, Zasr. romantik, Agniezka, Duše zmítaná bouří reality, hašlerka
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Něco na té tlupě bude :-)
Mě se teď vrátili po patnácti letech známí ze Švédska zpátky do Prahy a jediný důvod,že Švédi se nezdružují a málo se navštěvují,prý pomalu aby si člověk podal měsíc před návštěvou žádost.Také jim vadilo malé kulturní vyžití.Prý zlaté Čechy :-)
Každé má svoje-Švédsko nádhernou přírodu,Praha zas kulturu.

26.07.2011 19:17:00 | Iv

:-) dotace mňam!

20.07.2011 10:32:00 | Aťan

škoda jen, že tu naši hospodskou družnost neumíme dotáhnout před parlament... to by páni poslanci koukali. :-)
Nicméně, kdybychom před ten parlament dotáhli pípu... možná by to pivo vyšlo levněji, než volební kampaň.

20.07.2011 07:57:00 | Misantrop

Sio - oni plyn nemají? Tak budou mít alespoň hašlerky, no... :)

19.07.2011 10:15:00 | Aťan

Aťane, pokusím se odpovědět na Tvoji otázku. V ČR se tolik chlastá, poněvadž již naši předci znali rčení: Alkohol je jed, ale když není, je to otrava!

19.07.2011 07:49:00 | bameka

/horší ale je, že jsem (zase) měla pravdu- to nevěstí nic dobrého/

18.07.2011 22:50:00 | pamp_elka

bonbónku, když jsem to prohnal norsko-českým překladačem, tak mně vypadlo tohle:

Čím víc to čtu, tím víc mám pocit, že jsem norská žena. Může se to hodit. (nebo hodím se tam?... to už hádám :)

Mám nápad, pojedeme spolu do Norska a pustíme si tam plyn, ...zmršíme jim průměr ještě víc, jo? Ať se chytnou za nos! :-)

18.07.2011 22:47:00 | Aťan

Jo mer du leser, jo mer foler jeg at jeg blir en norsk kvinne. Kanskje du kaster det: o)))

ST!

18.07.2011 21:57:00 | hašlerka

...no to by ses divila, co se dá v hospodě zorganizovat. Od dlaždiček do koupelny počínaje, ...revolucí konče. :)

18.07.2011 19:52:00 | Aťan

/:o) mno jo, aby to tak nějak všecko souviselo - ale to bude zas vědět ta hašlerka....já myslim,že lidi, co mají schopnost brát svět takovej, jakej je, a spláchnout to pivkem, se do revoluce uvrtávaj blbě -:o) ta totiž vyžaduje, aby se člověk nasral; nebejt 1.světový, kdo ví, co bylo v Rusku.../

18.07.2011 19:30:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí