Dnešní den

Dnešní den

Anotace: mé myšlenky

Konečně se nám venku udělalo hezky.Procházka venku byla příjemná,čerstvý vzduch a příroda.Hned mám lepší náladu.Dovolená končí,tak si musím užít ještě těch pár dní,které mi zbývají a v pondělí hurááá do práce.Už se těším.Nemůžu si pomoct,ale v přírodě se opravdu dobře přemýšlí.V poslední době musím neustále nad něčím přemýšlet.Někdy mám pocit, že mi z toho přemýšlení praskne hlava.Většinou přemýšlím,jak bych si mohl spestřit svůj dosavadní samotářský život.Chci změnit ten stereotyp,jít do práce pak domů,vyspat se a zase do práce.
Když už se najde den kdy si můžu někam s někým vyrazit,tak to musí nějak pokazit.Ale to už je jedno.
Snažím se nebýt tak moc uzavřený do sebe,snažím se více komunikovat s lidma.Zatím mi to moc nejde,ale budu se snažit dál.Výsledek se uřčitě brzo dostaví.Nejsem moc společenský.Když se ocitnu ve společnosti někoho koho znám a záleží mi na něm,tak si připadám jako ježek v kleci, z které se nemůžu dostat.Jsem ostýchavý, málo mluvím,spíše poslouchám.takové situace jsou pro mě hodně stresující.Co mám udělat aby to pro mě nebylo tak stresující?Nevím,vůbec nic mě nenapadá.Možná, že časem se to zlepší a takové situace nebudou pro mě tak stresující.Uvidíme.Každopádně chci svůj život změnit k lepšímu.
Autor Raďa, 03.08.2011
Přečteno 365x
Tipy 1
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí