Sama

Sama

Anotace: Jsou přátelé nepřátelé?

Nikdo o mě nestojí…
Přátelé mi do očí klidně potvrdí, že mi vědomě ubližují…
A kluci, kteří se mi vážně hodně líbí? Těm kamarádky namlouvají, že s nimi nemám být…
A ti ostatní nepřijdou…
Ale kamarádky jsou stále kamarádky, možná…
Ti, co mi srdce utiší, mizí ze života dřív, než právě vyřčené slovo, dozní pochopení…
Rodiče nic nekomentují, jen je nevýhodou, že nemohou vědět všechno…
Mysleli by si že jsem blázen. Což stejně asi jsem…
Ale nikdo, naprosto nikdo nevidí víc než masku veselí, štěstí, pohody a občasné rivality…
Pravda je jiná, uvnitř jsem troska. Smutná a uvězněná. Osamělá a zmatená. Vystrašená a vědoucí…
Nejvíc mě zraňuje, že se mě nikdo nepokouší poznat blíž. Nahlédnout pod masku. Pochopit…
Ale já jsem jen ten šprt, co všechno ví. Ten blázen, schopný všeho. Ten rváč, chránící slabé…
Ale kdo jsem doopravdy? Kdo se zeptá? Kdo mě pozná?...
Nikdo, jsem sama. Nikdo mě nepochopí a nikdo mi nepomůže…
Jsem sama, zmatená v temnotě smutku a vědění…
Autor angellka, 24.08.2011
Přečteno 399x
Tipy 9
Poslední tipující: Blázen Viky, Liška76, Kutinečka, ten neznámý
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jednalo se o psychickou šikanu. Neuvědomovala jsem si to, ale psycholožka to potvrdila, teď už je to lepší, vyřešilo se to. :)

18.11.2011 19:59:26 | angellka

Oni neví co provedli, neublížili jen tobě, ale i sami sobě. I já jsem si toho dost vyslechla, ale vždyť se tomu musí člověk smát, jak lidé jsou pomstichtivý a tak moc zákeřní. Jde jen o to, abys neztrácela tvář...protože ty jsi skvělá a oni ti tak záviděli...
Zamysli se nad tím...
Kdo je poražený? Ty, nebo oni? Já bych řekla, že oni. ;)

23.07.2012 23:46:47 | Blázen Viky

A kdo tedy jsi?Klidně písni soukromou...na tom,že ti jde učení,nebo zrovna nezapadá dobře do kolektivu není nic strašného..neboj není to napořád..

18.11.2011 19:49:58 | Liška76

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí