Od kdy se říká,že spolu chodíme..

Od kdy se říká,že spolu chodíme..

Anotace: Chodíme spolu?My jsme si to ještě neřekli..Jak to máte vy? Řekli jste si s partnerem od kdy spolu chodíte,nebo to tak nějak vyplynulo ze situace? :o)

Se svým prvním klukem,kterého jsem v páté třídě! milovala,jsme si naprosto na rovinu řekli,že od teď spolu chodíme. Upřímně,bez ostychu,přirozeně. A chodilo se.. O pár týdnů později jsme si s Filipem se stejnou upřímností řekli,co nám vadí (já ho nechtěla držet za ruku), láska skončila a z nás dodnes zůstali nejlepší přátelé.Občas si říkám,jak ráda bych do svého života vrátila tuhle schopnost všechno řešit a nebát se některé věci pojmenovat,umět mluvit s muži.
Dnes nad tím přemýšlím v souvislosti se současným partnerem. Jsme spolu něco málo přes měsíc,tudíž úplný počátek,zamilovanost a neschopnost vnímat věci v pravém světle. Po druhém sexu a týdenní známosti jsme spolu leželi u něj v posteli,když se zeptal " Řekla jsi vašim,že chodíš s někým takovým? " V hlavě mi současně běžely dvě věci. První,úsměvná, byla ta,jak se označil. S někým takovým mělo znamenat,že je o deset let starší než já,na druhé straně republiky má doposud nerozvedenou manželku a skoro pětiletého syna. Druhé myšlence jsem se věnovala víc. Takže spolu opravdu chodíme! Pravda,většinou nespím s muži,se kterými neplánuji budoucnost a neznamenají pro mě nic. Dá se říct,že ke každému sexu tak přistupuji zodpovědně. Takže spolu chodíme,blesklo mi hlavou. Nato jsem myšlenku řekla nahlas s pokusem o vtip. " No jasně že chodíme,já to tak beru od začátku. Vlastně už od prvního dne" on na to. Upozorňuji,že jsme se poznali u našeho společného kamaráda na oslavě narozenin a hned první večer spolu skončili v posteli,bez sexu. Prostě bylo málo místa na spaní a museli jsme se smrsknout. Takže tím pro něho začal náš oficiální vztah? Nevím proč některé otazníky zůstanou jenom v mé hlavě. Asi mám ráda vlastní spekulace.
Zajímalo by mě, jestli si některé páry na prvním,druhém rande řeknou,od teď spolu chodíme. Nevím...Představa je to bizarní. Jak potom ale můžou vědět,že výročí vztahu je 3. září? Nebo si to řeknou dodatečně? Mě se to stalo naposledy v té páté třídě,když jsme si to řekli. V ostatních případech,a nebylo jich málo,to spíš tak vyplynulo ze situace a pak se,v průběhu vztahu,vtípkem řeklo od kdy spolu chodíme.
Například s jedním expartnerem jsem si po dvoutýdenní známosti byla jistá že spolu chodíme. Omyl. Přesvědčil mě o tom sám,když jsme byli pozvaní k jeho známým na večeři a přemilá hostitelka se v průběhu večera zeptala jak dlouho jste spolu? Já mlčela,on mlčel,chvíle zmatených pohledů a pak Honza,jak se onen bývalý jmenoval,říká " Víš Ájo,my jsme si to ještě neřekli". A mě bylo jasné,že už si to ani neřekneme. Na její otázku od kdy se takové věci musejí domlouvat,jsme zase mlčeli. A já přemýšlela jako dneska..Jak veliká chyba je nedostatek v komunikaci.
Autor Janickha, 24.08.2011
Přečteno 3099x
Tipy 7
Poslední tipující: tato22, drsnosrstej kokršpaněl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Velmi zajímavý text! =)
A pokud jde o poslední řádky - komunikace je hodně důležitá! A jak jsi sama řekla - je velká škoda, že lidi spolu nedokáží mluvit tak dobře jako v páté třídě.

27.09.2011 19:18:00 | Karlička

A tohle je vážně zajímavý téma...
Řekl bych, že lidi jsou spolu od chvíle, kdy to začnou cítit oba. Může to být od prvního podání ruky, od prvního sexu, od svatby nebo od prvního dítěte... a všechno ostatní jsou... jen slova.

Hezky napsáno.

26.08.2011 15:02:00 | drsnosrstej kokršpaněl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí