Jen jedna chvíle

Jen jedna chvíle

Anotace: Slovo od slova..pocit od pocitu...a stejně je vše stále dokola.

Ocitla se na lůžkovém pokoji. Sama. Uvědomila si, že doma má rodinu,přátelé a milujícího kluka. Pozdě. Ten rok toho neštěstí....ten rok zbytečných depresí, tak strašně dlouhá doba, která ji změnila život...zhoršila...
Proč to dělala a nevěnovala sobě větší pozornost. Na následky,které ji změní život. Na to, že už se toho nezbaví...že nebude mezi přáteli ta opravdu krásná.
Co se jí honí hlavou? To, že si její kluk zaslouží někoho lepšího. Ať ji nechá a je šťastný s dívkou, kterou si vážně zaslouží. Ano, myslí to vážně. Dokonalý člověk si k sobě toho dokonalého zaslouží...jenže to ona není..ani z poloviny. Nezaslouží si ho, ale bez něj..život nepůjde. Je si toho vědoma...ale kvůli němu.... On má toho ještě tolik před sebou. "Přece ho nemohu omezovat"...neustále si říkající dívka je v koncích.... Kdyby jen tušil co se jí odehrává v hlavě..... On vlastně ani neví, že teď leží v nemocnici. Jen mu řekla....že nastaly nějaké problémy a týden se nemohou vidět... Zklamaný zprávou odvětil, že se mu bude strašlivě stýskat, a že bude držet palce, aby se to vyřešilo....Nejhorší je, že sama neví co má čekat.
Maluje si svou budoucnost...
Optimistka ? Asi ano.... ale celým srdcem si přeje být pesimistou...už nevěřit.... Blbost ???....
Ne,... jen touha jedné nešťastné holky...
Mají to lehčí? Ti, co přestali věřit v něco lepšího, ve své plány....v sebe samé.....

a tak se ptám... Je život s "happyendem" jen hloupá utopie? Záleží to opravdu jen na nás ?

Z jejich myšlenek se stává pavučina slov..bludiště bez východů.. něco... v čem se nadobro ztratila.

Nechce přemýšlet, ale myslíte si že to jde ?..vždyť si pobořila svůj vlastní život..už jen chce vědět.. jestli bude dobře. Jestli se to zlepší, jestli se jí zahojí jizvy, způsobené její vlastní vinou. Copak dokáže přežít ty strašně jizvy na těle, které zazpůsobily i ty na srdci?...
Její rozum podává miliony zmatených odpovědí..a srdce? .. dokáže snad myslet její srdce na něco jiného než je její láska k němu?
Něco o něčem..tak by to šlo vyjádřit ...On je Něco s velkým N a ona je...? co ona vlastně je? Co ona v tomhle neuspořádaném světě znamená? Kdo..to..je ?.. Její vinou..její chybou..už se to nikdo nedoví.. Vzdala to.. Nechala tu spleť myšlenek nerozpletenou... Nechtěla vidět cestu v tom bludišti. Prostě to Vzdala...vzdala všechno... stejně jak někteří z nás..úplně všechno..
Autor Jedna z Mnoha, 26.08.2011
Přečteno 307x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí