Moje milé kartáčky

Moje milé kartáčky

Anotace: Po bývalých partnerech nám vždy něco zůstane. Nejčastěji jsou to vzpomínky,ať už dobré nebo špatné. Dárky k narozeninám,fotky,smsky..

Jsem sběratelkou zubních kartáčků! Kartáčků, které jsem dostala od svých bývalých chlapů..k různým příležitostem. První z nich jsme spolu s Jirkou pořídili společně,on ho platil a já ho pak používala celý víkend na společném výletě v Českých Budějovicích. Doma jsem ho pak vybalila a dala do koupelny. Druhý kartáček je od Petra,dal mi ho, když jsem svůj vlastní zapomněla a poprvé spala u Peti doma. Další dva kartáčky měly podobný příběh. A ten pátý,prozatím poslední,mi dal současný partner jako pozvánku k sobě domů.
Všimla jsem si toho minulý týden,kdy jsem si čistila zuby a pohled mi padl na kelímek,kde jich všech pět bylo pohromadě. Jakpak se nám chlapci pěkně sešli! Přísahám,že jsem je nevědomky sbírala a hromadila je v jednom kelímku. Tři roky! A teprve teď jsem si uvědomila jak to s nimi vlastně je. Ty příběhy.. Přijde mi to legrační a pěkné zároveň.
Často je střídám a v duchu přemýšlím,který z nich je nejtvrdší
Autor Janickha, 02.09.2011
Přečteno 366x
Tipy 6
Poslední tipující: Bambulka, tato22
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přeji totéž, co Bambulka, ale povídečka je to moc hezká.

11.01.2013 23:00:44 | danaska

Děkuji :-)

14.01.2013 17:42:34 | Janickha

... to je ... zajímavý :-)
... kartáčky střídej, ale chlapa, toho pořádnýho ;-), si nechej jen jednoho, ne? Tak ať brzo přijde /i s kartáčkem :-)/.

03.09.2011 21:47:00 | Bambulka

Děkuji :-)

14.01.2013 17:42:49 | Janickha

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí