Křišťálové děti s modrýma očkama

Křišťálové děti s modrýma očkama

Anotace: .

Obecně platí, že čím mladší dítě, tím je šťastnější. Do 6 let si dítě hraje, potom začne chodit do školy.
Děti jsou šťastné do svých cca 7 let, pak jakmile se dostanou do nesmyslně zaběhlého školského systému, děti přestávají být šťastnými, protože neustále po nich někdo chce, aby plnili příkazy, neustále po nich někdo chce, aby si dělali domácí úkoly. Víte, já nejsem zastáncem domácích úkolů, já jsem zastáncem toho, že všechno, co by se děti měli naučit, by se měli naučit ve škole, od toho je tam přeci ten učitel ne? A děti na učitele musí nechápavě civět, sedět v lavici a předstírat zájem. Děti nechápou, proč se učitel chová povýšeně, vždyť přeci není chytřejší než my. Kdyby opravdu děti byli hloupější než učitel, tak by se rodili stále blbější a blbější děti. A proto se dneska rodí indigové a křišťálové děti, je to proto, aby nám tyto děti ukázali, že právě my jsme blbí. A proč se dneska rodí mentálně postižené děti? Je to proto, že nás chtějí duchovně povznést, protože to právě ony na tom jsou duchovně výše, než my – normální lidi. Měli bychom přijmout sebe sama takového, jací ve skutečnosti jsme a též bychom měli přijmout i ostatní lidi právě takové jací jsou. Potom budeme teprve šťastní právě jako křišťálové či indigové děti.

Takže co z toho vyplývá, no pokud si budete chtít pořídit dvě děti, je vhodné si to první dítě pořídit kdykoliv, ale to druhé dítě, je vhodné si pořídit, až to první bude mít 6-7 let. Tím si zajistíte to, že Vám to přirozené dětské štěstí z rodiny neuteče. Má to taky ty výhody, že se nemusí pořizovat dvoje ohrádky, zaráz dvoje pleny apod.
Autor saxjirka, 09.09.2011
Přečteno 556x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí