Číst, psát, poslouchat

Číst, psát, poslouchat

Anotace: slyším

Číst, psát a poslouchat.
Toť základní co učí se v první třídě základní školy. Čteme si dopisy, vzkazy lepší i horší. Děkuje Vám paní soudružko Balášová tohle Vám nikdy nezapomeneme a pokaždém písmenku si na to v podvědomí vzpomenem. I když s problémy přišlo z nenadání další zajímavé poznání. Čísla a kouzla co jen vyvolený chápá. Pak z nenadání zjistíme, že to dokonce i smysl dává :-). Nejkrásnější zjištění Vás potka, když o par let na střední dozvíte se že z množin co bolela nás v první třídě hlava, za první republiky učívo vysokoškoláků se skládá...Jediné co nenaučí nás žádný učitel je, jak vyrovnat se ze životem. Poslouchat mám já druhé a proč? přinese mi to něco ? Mám z toho já užitek? časy se mění. časy snad ale srdce zůstává. Ať jsi dítě. Chlap v plné síle nebo děda sedící na lavičce. To naučím se jen v té největší škole, škole života. Místo známek jsou mi úsměvy odměnou a pusa od drahého člověka, jedničkou s hvězdičkou. Jedničkou pak jsou pohledy do oči kdy myšlenka stejná přeskočí, i když někdy myšlení sakra bolí, jak už jednou jeden skvělý komik a spisovatel Jan Werich řek: " láska bez bolesti, je jako maso bez koření" Jedno bez druhého není nic a spolu užasnou kombinaci tvoří. Když se to kuchaři podaří dobrůtka se pak zrodí.
Autor ottoW, 01.10.2011
Přečteno 497x
Tipy 2
Poslední tipující: Anyzek
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

těch grafických chyb je škoda, jinak skvělý styl psaní ;) a pointa? 1*

08.10.2011 14:28:00 | Anyzek

Ano mami :-)

03.10.2011 21:30:00 | ottoW

Poenta se ti nějak ztrácí v chybách.
Ale jako prvotina to vůbec není špatné.
Ale jednu radu ti dám . . .
Zkus příště psát přes WORD.
Kolikrát ti to mám opakovat :-))

03.10.2011 20:14:00 | Viktorie Zvalová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí