Déšť

Déšť

Anotace: ...

Znáte tu chvíli, kdy se z nebe nečekaně spustí déšť, letní déšť? Kdy jeho kapky s tlukotem dopadají na okenní parapet, s šuměním na listy stromů a na zem? Kdy se člověku chce vyběhnout ven a nechat na sebe volně pršet?...Stát naboso v dešti s otevřenou náručí...
Tu chvíli já trávím za oknem pokoje a pozoruji, jak si kapky na něm závodí, až je celá ta skleněná závodní plocha mokrá a nejsou rozeznat jednotliví závodníci..Je slyšet proud vody, jak teče okapem, razí si cestu světem...
Kap,kap,kap...
Někdo by si mohl myslet,že z toho téměř monotónního kapání zešílí, ale mne odnášívá do říše snění a fantazie, kde se uskutečňuje mé přání tancovat v dešťových kapkách, které prohání vítr. Nebo jen tak stát v náruči někoho....
Pak se mi zdá, že z nebe padá štěstí!!
Autor Jiřina, 15.02.2006
Přečteno 813x
Tipy 1
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (6x)

Komentáře

miluji ten ocit když vám zprvu teplé kapky stékají po těle,je to jak blahodárný a život obnovující balzám po dlouhém a vyprahlém dni.déšť smívá prach z upocených nohou,dodává naději na lepší zítřky zvadlím květům.Omyvá vše co je falešné a skryté.Ukazuje pravdu a skutečnou krásu světa.Miluju ho jako nic jiného!!!

21.05.2007 22:21:00 | galadriela

Pěknééééé...co třeba takové milování v letním dešti...hmmmm??

25.02.2006 23:00:00 | Ansia

Ten pocit je téměř dokonalý-už ho jen uskutečnit. Jsem ráda, že někdo vnímá děšť stejně jako já. Žádný proud vody ale zobrazení dokonalosti přírody. Je to blaho které jednou očistí Zemi od všeho špatného, aby mohlo začít vzkvétat nové - ale pak se opět spláchne.

15.02.2006 15:15:00 | ebs

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí