Lze milovat celý život dokonalého člověka?

Lze milovat celý život dokonalého člověka?

Anotace: .

Milovaný člověk je jako dětská skládačka. Nesložená-člověk není, Nedodělaná a přece stále není úplná. Rychle ji poskládáš, máš z ní chvíli radost a pak už bys chtěl novou. Není tedy lepší skládat po kouskách a dodělávat jí celý život?
Z toho plyne, že perfektní a úplný člověk se časem omrzí.
Autor Helvinka, 16.02.2006
Přečteno 428x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dokonalý člověk? Kdyby ale náhodou existoval,život s ním by byl určitě nesnesitelný. Představte si,že všechno ví,všechno zná,všude byl a diví se,že my ostatní ne. S tou skládankou to bylo fakt super. To se ti vážně povedlo.

31.03.2006 16:57:00 | Peprmintka

ja jsem se naucil videt dokonalost vsude... :) a je mi fajn :D

18.02.2006 00:50:00 | Meliorist

Dokonalý a perfektní člověk je jen fikcí, neexistuje. Každý z nás je v určitém směru nedokonalý, každý na sobě musí pracovat. A to, co píšeš, je s prominutím velký nesmysl. Chceš říct, že člověk, který miluje ostatní, pomáhá jim, je spravedlivý, mluví pravdu, je přátelský a pro každého má otevřenou náruč, tě omrzí? A že druhý člověk, který je polovičatý, neví, co chce, neví, za čím jde, třeba i lže atd, je přijatelnější? Myslím, že člověk, který se blíží k dokonalosti, je velkým požehnáním nejen sám pro sebe, ale pro celou společnost.

S Pánem Bohem

17.02.2006 15:36:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí