napsano bez rozmyslu

napsano bez rozmyslu

Anotace: prosim omluvte chyby a nespisovnost jazyka , ale k teto uvaze se spisovnost nehodi

Sedim u počítače a chci napsat úvahu .Nic světobornýho jen si prostě jen tag pro sebe popřemýšlet o svém málem světě ztvořeném z karet ,jež se bortí.A jedna otázka mě už od včerejška nedá spát .Je mi jen pouhejch 17 a puberta na mě dělá šráma jak psychický tak fyzický tak mě včerejší matčina věta celkem rozhodila .Vlastně nerozhodila... matka pouze prohlásila , že sem nafoukaná , o tohle mi ani nejde, ale od te doby o tom co je to pojem "Krása" dost přemýšlím.Řekne te mi co je to krása ? je pro vás důležitá ?Jo jasně každej určitě řekne že krása důležitá není , ale je to pravda ?Já sama osobně moc nevím co pro mě krása znamená a o to víc mě tohle téma zajímá.Zajímá mě to protože když na někoho potkáte na ulici určitě si neřeknete " jé to je ale inteligentní člověk , né to vážně nikdo neřekne ,už proto že to nemuzete vedet, ale myslim že spíš si řeknete , že ten kdo jde kolem vás je velmi dobře vypadající člověk . Když sem byla mladší rodiče do mě tak trochu vštepovali , že za krasu si stejně nic nekoupim , ale ani to už v dnešní době neni pravda .Nebo jíný příklad z mého tak krátkého života , když mi bylo 13let mooc ráda sem navštěvovala ošoupanýho andělicka na námestí v plzni a to jen z jednoho duvodu , aby mi splnil přání .Každý den to samé přání " andělíčku udělej kouzlo abych byla krásná "............A tak se ptám co pro vás znamená krása??
Autor drew, 19.02.2006
Přečteno 454x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí