Marihuana

Marihuana

Anotace: asi před rokem napsané,už mám trošku jiný názor,ale pořád tam jsou ty mý hlavní myšlenky.....ještě jednou připomínám...je to pouze můj názor

Marihuana je v tuto dobu zcela normální záležitost.Mladí hloupí lidé chtějí vyzkoušet vše,protože mají spousta energie a život je pro ně příliš stejnorodý.A proto se zajímají o tuto (zcela) neškodnou látku,která oblbne mozek natolik,že prožijí něco,na co nikdy nezapomenou.
Už záleží na každým jedinci,jestli v tom hodlá pokračovat či se zaměřit na něco jiného.Lidé,kterým to nedělá dobře,si navoděj špatný stav ze kterého se těžko dostává.Ale lidé,kteří vědí co od toho mají očekávat jsou jen v euforii a nemyslí na zlé myšlenky.
je to totální "mimo" stav,kdy člověk pochopí spousta věcí a dokáže s nimi nadále parcovat.Zajímá se o více věcí,které mu dříve přišli zbytečné a začne se zabývat tímhle zjištěním.
Někdo to samozřejmě špatně pochopí a bere tuto "drogu" jako osvobození od současného života.To je špatně!Jakmile člověk pochopí,že to je pouhé zpestření jeho života,je vše v pořádku a nemá to na něj skoro žádný dopad.Dokáže si pak užívat i normální život a je šťastný.
Jeden z hlavních důvodů,proč lidé kouří marihuanu,je pocit štěstí a euforie.Všímá si víc detailů ve světě a raduje se z toho.Je rád,za to že je naživu a za to,že může prožívat tolik krásy.
Můj názor je jasný.Když člověk hulí s mírou a dokáže se přitom vyrovnat,tak je to v pořádku,ale nadměrné zbytečné hulení má už velký předpoklad k závislosti a ke ztrátě charakteru.
Autor airelle, 23.02.2006
Přečteno 495x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bohužel málokdo nad tím takhle přemýšlí. Pro většinů těch rádoby anarchofeťáčků je to jen móda, něco co je udrží ve stádu.

17.03.2006 15:04:00 | Abanda

Nemohou souhlasit! Mám z touto věcí letité zkušenosti:-) Zpočátku jsem v tom viděl taky neškodnost. Postupem času se mi často stávalo, že jsem se bez brka nedokázal objeít. Neuměl jsem se pořádně radovat, když jsem si nezakouřil. Každá droga, ať se tváří sebelépe, působí závislost a především krade radost a štěstí. Droga vypadá dobře, ale sebere vám všechno. Samozřejmě musím přiznat, že hlavně marihuana mě přivedla ke kořenům mnoha věcí a byla prapočátkem toho, kde stojím teď. Hulit jsem přestal už docela dávno, protože se teď raději zhuluji Bohem:-) Chi chi. Tráva mě přivedla na počátek duchovní cesty, ale pak jsem toho musel nechat. Je to hnus. Ale na to už si musí přijít každý sám...

S Pánem Bohem

24.02.2006 15:58:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí