Úsměv

Úsměv

Anotace: O úsměvu :o)

Úsměv sice nic nestojí, ale dokáže mnoho. Trvá jenom okamžik, ale vzpomínka na něj však trvá někdy i celý život!! Úsměv se nedá koupit, vyžebrat, vypůjčit, ukrást, ale k ničemu není, není-li darován. Potkáš-li příliš unaveného člověka, který se na tebe neusměje, usměj se ty na něj. Nikdo nepotřebuje tvůj úsměv víc, než ten, který ho dát nemůže. A buďme taky veselými srdcem. Nikdy se mi u lidí nelíbila zasmušilost, ale šťastné lidské srdce, které žije z naděje a radosti. Protože takoví lidé dokážou rozdávat chuť do života, radost, úsměvy a klid jiným lidem, kterým tohle chybí. Potom i oni, ač unaveni, začnou se plným právem radovat a chodit taktéž s milým úsměvem na tváři. A když si tyhle skutečnosti budeme každý den uvědomovat, poznáme, že se nám bude lépe dýchat a spokojeně žít. A úsměv, úsměv je jen začátek něčeho. Je to jen obraz člověka. Ty pravé poklady se ukrývají mnohem hlouběji…
Autor ZZuzkAA, 03.03.2006
Přečteno 480x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

rádo se stalo :-)

29.06.2006 19:23:00 | ZZuzkAA

Děkuji.

29.06.2006 00:12:00 | weitinger

Něco podobného jsem taky řešila,četla jsi to? Ono se usmát je opravdu hodně jednoduchá a přesto důležitá věc,aby si člověk našel cestu k ostatním.A nic nás to nestojí.O co je pak suprovější,když ti to lidé vracejí ve chvíli,kdy to potřebuješ.

11.03.2006 19:31:00 | Dajana

dávám ti 100 už jen proto, že vnímáš tak jednoduchou věc jako je ÚSMĚV za něco víc, což je v dnešní době moc důležité.

03.03.2006 18:31:00 | Emma Kulíková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí