Přítel

Přítel

Anotace: Tohle je pro mou nejlepší kamarádku Adrianu, ale nejen pro ni, ale i pro všechny co mají stejný názor!!!

Mám jednoho přítele... Divíte se, že jen jednoho? Vlastně jich mám víc, jen ten jeden je mi nejdražší. Je to můj anděl strážný, můj poklad. K čemu jsou vám peníze? Ty jednou dojdou. K čemu je vám láska? Kluk vás jednou opustí. K čemu je vám sláva? Ta jednou pomine. Ale pokud máte opravdového přítele, snažte si ho udržet. Je to vlastně váš příbuzný, kterého si vybíráte sami. Člově s kterým sdílíte radosti a starosti. slzy a smích. Slasti a pasti. Většinu svého života. Ztratit přítele je jako zemřít. Připadáte si jako by vám někdo vrazil do srdce nůž. Stojíte nohama na zemi a najednou... bum... zřítí se na vás celý svět, půda pod nohama zmizí a vy padáte do temné černé bezedné díry. Zabraňte tomuto pocitu. Oblečte si bundu, obujte se a vyražte ke svým přátelům, jistě jim uděláte radost. nebo zvedněte telefon a chvíli si s nimy popovídejte. Ale nejlepší bude, když jim řeknete, co pro vás znamenají. Napište jim třeba smsku: Mám tě rád! Díky, že seš!
Prostě važte si svých přátel, jako svého života! To je to nejvzácnější co máme!!!
Autor Luďka, 14.03.2006
Přečteno 602x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

ja stejne nikdy nepochopim proc si toto psala dokazala si zradit a moc ublizit svemu nejlepsimu priteli proc?

16.12.2006 21:45:00 | Ada

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí