Jak si štěstí představit?Kolik lidí v životě pozná opravdové štěstí?

Jak si štěstí představit?Kolik lidí v životě pozná opravdové štěstí?

Anotace: Poznali jste někdy opravdové štěstí?Poznáte ho vůbec někdy?Na to se sama sebe ptám,ale najít odpověd´ není vůbec jednoduché.

Sbírka: O ČEM JE ŽIVOT?

Štěstí
Co to vlastně je?Mnoho lidí si představí výhru v loterii nebo když si koupíte výherní los.Ve skutečnosti jsou to nepatrné maličkosti jako narození sourozence.Tím největším štěstím ale je,když máte rodinné zázemí a místo kam se můžete vždy vracet.Kolik lidí má tu možnost chodit do školy a vzdělávat se.Kolik lidí může mít ty věci které mi považujeme za uplné maličkosti nepotřebné k životu.Taky vám připadá,že lidé mající málo věcí a nevlastní žádnou přepichovou nemavitost,ale mají jen byt 1+1 jsou mnohem št´astnější než ti,kteří bydlí v luxusních vilách a mají vše na co si vzpomenou.Někdo si to vysvětluje tak,že pán Bůh si nepřál aby měl to co ostatní.Je to smutné,ale je to tak.Někteří lidé prostě nemají to štěstí a někdy ani nemají kam jít a jsou na ulici.Některé děti dokonce musejí žebrat.Nejhorší je to u mladých dívek.Ty jsou většinou nuceny k prostituci.Jaké mi máme štěstí,že nemusíme žebrat a živit rodinu nebo taky sami sebe prostitucí.Máme vlastně ohromné štěstí.Většina z nás má většinou vše nač si jen vzpomene.Tihle lidé ne.Mají jen to na co si prostitucí vydělají nebo vyžebrají.Je to krutý svět,krutá realita,ale je to tak.Tady žijeme a ani si neuvědomujeme jaké nás potkalo ŠTĚSTÍ.
Autor ona ..., 16.03.2006
Přečteno 993x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Máš úplnou pravdu a myslím si,že by si to někteří lidé měli uvědomit.

26.03.2006 20:06:00 | Peprmintka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí