Tma

Tma

Anotace: Všude jen tma... Že by? Já ani nevim, jak se cejtim, ale myslim si, že už se mám obstojně. ..

Oproti jinejm dnům se cejtim úžasně... To mě překvapilo. No jo, dneska po dlouhý době vysvitlo slunko... Po tolika dnech, měsících... (letech?:D) ne... zase jsem... se měla dobře. Zase jsem se pro sebe v duchu usmála. To bylo velmi povzbudivý... Nějak jsem... dnešek nebrala tragicky... Po dlouhý době:)
Pamatuju si, jak jsem se před tejdnem pohádala s tátou. Byl to děs... jako vždycky... o nic moc nešlo... podle mě... ale podle něj... no... hrozný. Pak jsem vzala do ruky špendlík a už to jelo... nekrvácela jsem... to ne... ale pálilo to jak čert... děs... Po tolika promařenejch hodinách jsem si uvědomila... jak... jsem asi důležitá. Možná (a asi jo) je to unáhlený... ale jsem ráda, že to můžu napsat...
Autor Barushca, 20.03.2006
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Do tohohle se nemůžu nějak vcítit...Nedokážu si představit, že by mi bolest přinášela úlevu. Ale, když si tak vzpomínám na období mé krize...Ty stavy, kdy už jsem nevěděla kudy kam, myslela na sebevraždu. Tak jsem šla na bazén a plavala a plavala třeba i hodinu a půl v kuse. Do úplného zemdlení, kdy jsem jen s posledních sil vylezla ven a pak pod sprchou, jako by ze mne odtékalo všechno trápení a bolesti...Byla jen nesmírná únava a klid...pomáhalo to. No a to když po zimě vysvitne slunce, je velice pozitivní pro každého z nás.

21.03.2006 08:27:00 | Krtica

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí