Člověk

Člověk

Anotace: Je z masa a kostí, ale někdy se zdá... že... je to jenom ulita a vevnitř nic není...

Člověk... Nejinteligentnější tvor na světě. Prej. Já tomu nevěřim. Proč by jinak byl schopnej dělat to, co dělá? Proč je někdy tak krutej? Nikdo nad tim asi nepřemejšlí. Asi... pochybnosti... Ale někdy pomáhaj... Si uvědomit, co děláme špatně. Někdy...
Tolik tváří... a v mnoha se nevyznám. A nikdy nebudu moct. Hnědé, modré, černočerné, šedé, zelené... oči... Je jich tolik. Krása je v očích. O člověku řeknou nejvíc. A řeč těla. Odhrnování si vlasů z obličeje. Rukopis... Je toho moc... A ja toho tolik neznám. Ani asi nechci. Možná...
Úsměv. Někdy milý, někdy smutný, někdy plný beznaděje a někdy ironický. Nálada a myšlenky se poznaj podle úsměvu. Ale když se někdo neusmívá...
Chůze. Někdy ladná, někdy křečovitá a někdy uvolněná... Ale prozradí o člověku víc, než by si sám přál. Pozná se hromotluk, baletka a romantik... a rozumbrada nebo nafoukanec. Ale někdy se můžeme splést a pak... se to špatně vysvětluje.
Chyb na člověku je tolik... když zasadíme někomu slovní ránu, je to mnohdy horší, než kdybychom mu ublížili fyzicky. To je známá pravda... Ale stejně si stále ubližujem a pak se omlouváme. Promiň... Někdy ani to ne... Ale stejně to není tmel, který zatmelí díru... díru v srdci, která nám vznikla. Ta už se neslepí nikdy...
Promiň. Pět písmenek... Nejsou magický... Jen... je člověk někdy neslyší rád... Mít rád...
Autor Barushca, 22.03.2006
Přečteno 420x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jsi vnímavá k řeči těla...v podstatě každý člověk, se pohyby nějak projevuje a při vypozorování určitých věcí se dá odhadnout povaha, nebo na co člověk právě myslí, jeho rozpoložení...A ta nekontrolovaná slova, co nám někdy vyletí z pusy a pak to mrzí...děsně...ani ty omluvy někdy nepomůžou, v tom máš pravdu. Ale přece jen to pochopení je, najde se v každém z nás...Myslím, že i v tobě.

22.03.2006 20:20:00 | Krtica

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí