Budu muset končit

Budu muset končit

Anotace: Všechno jednou končí, u mne to bude život.

Baví mne vědomí, že něco po mne zůstane,proto to dělám.Nejsem moc stár věkově přesto myslím, že se můj život ponachýlil.Nejdřív bych měl říci proč tu ještě jsem.Hlavní důvod spatřuji v tom, že by člověk neměl rmoutit svoje rodiče tím že přijde skon dříve nežli jejich.Jinými slovy bylo by mi to trapné jen tak skončit.Jsou však věci, které nejde vůlí kterou nemám překonat.Další důvod je že mám děti, manželku,dluhy, chalupu, splátky, touhy.Baví mne to tady být mám to rád.Někdo ale za mne rozhodl, ty tu nemáš být a tak asi budu muset jít.Né, že by se mi chtělo ale o to tu asi nejde. Když o tom ale přemýšlím za většinu věcí si můžu sám pil jsem, kradl, lhal, nezřízeně jedl, smilnil a co já vím co vše ještě.Jako protiváhu dávám to, že jsem hodně pracoval a plnil svoje i cizí touhy a potřeby.Nechce se mi jít budu však muset a tak toto píši pro objasnění.Potěšilo by mne kdyby jí to někdo rozmluvil abych ještě mohl pobýt ale asi to nepůjde.Tak si počíná nemoc tiše a plíživě.
Autor umělec2, 26.03.2006
Přečteno 553x
Tipy 5
Poslední tipující: Bíša, Quigleika, Judita
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

dnes máš možnost začít přeci nový začátek a snažit se se uznává:-)přeji jen to dobré

08.01.2010 09:30:00 | Quigleika

Jak vidno z časového skoku, zdravé (žeby?!) jádro hravě zmáklo zkamenělé(á) játro(a);~))

24.05.2009 09:55:00 | Judita

Nemůžeš ji podplatit? Vždyť tady bude bez tebe smutno!

24.05.2006 15:52:00 | Mara*

Tak tohle jsem u Tebe nečekala.
Doznání je začátek nového pokračování.

23.05.2006 20:30:00 | Anny

Tak mě napadlo proč to někteří lidé mohou vědět dřív než ti ostatní - smíření. To je to co musí pochopit každý a někdo je natolik moudrý, že se se smrtí smíří brzy. Každého to jednou potká, otázkou zůstává, kdo umí využít čas - ten zbývající.
Když už to ví, nic s tím nenadělá a udělá přesně to, co vždy chtěl. A příjde uvědomění, že to není tak hrozné.
Ale někteří se s tím nesmíří, a proto to je smrt musí překvapit - pro jejich vlastní dobro - a stejně to jsou nevděčníci.
Máš ještě čas? Máš ještě možnosti? Co jsi ztratil odpovědí na to kdy umřeš?

27.03.2006 13:53:00 | ebs

Můj ty smutku!

27.03.2006 09:15:00 | infinite

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí