je mi... dobře

je mi... dobře

Anotace: Bohžel.. stále ještě nemůžu řict: Ano, je mi skvěle.. Ale to sem si řekla jen párkrát v životě..

Dneska poprvý za stráááášně dlouho vysvitlo konečně sluníčko.. Bylo mi.. horko.. ale usmívala sem se.. Asi to nebylo nic úža, si představte žirafu, kerá je asi trochu bledá, má vytažený rukávy a sou eště trochu vydět jizvy od jejího řezání.. ale smála se na svět. Už se nepořezala přesně patnáct dní. Počítala to jak malý dítě dny do Vánoc. A co. Dneska jí bylo tak tochu všechno jedno. nevadilo, že napsala test ze zamáku úplně na pětku.. Ani nevadilo...vlastně jí fakt nic nevadilo.. konečně. Kámoš jí napsal, že už bylo na čase, ale nemohla napsat, jo, bylo, protože nevěděla.. Ale bylo jí dobře a usměvavě
Autor Barushca, 27.03.2006
Přečteno 547x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to J.A.R. : já ale věřím, že mě dal Bůh schopnosti i lidi, které mám ráda. A pokud bych ěmla věřit jen jim? Neříkej, že tebe nezradili ti nejbližší!

S Bohem si každý musí prostě zažít to svoje! Bůh je něco, co všichni ví, že je, ale někteří si to enchtějí přiznat. Já vím, že on je se mnou. btw. a nemusí být přece jen katolíci, ne? Já jsem třeba s protestantské církve a takové věci jako prostředník mezi mnou a Bohem (kněz, papež) to vůbec neberu, v bibli je plno důležitých a prospešných rad, které nám mají co říct i dnes. stačí se podle nich řídit. Katolická církev více staví na tradici, což podle mě není dobré.

19.04.2006 10:45:00 | xxxbleble

Vypadá to, že sis prošla něčím, co jiní z nás nezažili. Jen se drž a vydrž to.

14.04.2006 16:19:00 | Peťula =)

děkuju. Nevim, esli sem se s Nim setkala.. řekla bych, ze svym způsobem ano.. Strašne si mě zaujal tim, co pises- je to fakt docela dobry.. Dekuju..

31.03.2006 21:08:00 | Barushca

No, já si myslím, že úspěch je, že ses vůbec s Bohem setkala. už tohle je ohromné vítězství. Cestu už si snad najdeš sama. Jak říkáš, každý prožíváme vztah s Bohem jinak. Tak hodně štěstí.

S požehnáním

29.03.2006 09:52:00 | Hippy

Hipi: Problém je, že já mám s Bohem trochu "jinej" vztah. Jasně, že všechno tohle vim a uvědomuju si to.. ale ja prostě nežiju jako správná katolička. mě to třeba takle vyhovuje, ale spousta lidem tohle asi vadí..
diky Ti

29.03.2006 08:16:00 | Barushca

No Hipy na to jde přes víru. :-) V podstatě každý člověk si najde svou úlevu. Najde pozitivní pohled na svět. Byla bych moc ráda, kdyby jsi konečně prohlédla. ;-)

29.03.2006 08:07:00 | Krtica

Přečetl jsem si pár věcí, které o sobě píšeš. Něco málo mi není jasného. Říkáš, že věříš v Boha. Bůh je láska, milosrdenství, ohromující dobro! Bůh tak miloval svět, že nám dal svého jednorozeného Syna, aby nás vykoupil z hříchů. Tak se píše v Bibli. Dokázal by někdo z nás lidí obětovat své dítě pro jiné? Nechal by někdo ukřižovat své dítě? Asi těžko! Ale Bůh to udělal! Tak moc tě, Barushko, miluje, že kvůli tobě obetoval své dítě!! Má tě rád. Miluje tě a chce, abys byla šťastná. Uvědom si to ve chvíli, kdy se budeš chtít pořezat, kdy se ti bude zdát, že je všechno zlé. ON nikoho neopouští. Je pořád s tebou a říká ti: "Stvořil jsem tě a miluji tě. I kdyby tě opustil celý svět, já jsem Hospodin a jsem neustále s tebou. Obětoval jsem kvůli tobě svého Syna. Pojď za mnou a já ti dám svou lásku!"
Vzpomeň si na to a budeš zachráněna. Protože sebepoškozováním urážíš a ponižuješ nejen sebe, ale především Boha. Tak se ničeho neboj a bojuj s tím. Držím ti palce a modlím se.

S požehnáním

28.03.2006 20:04:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí