Somrák, červ, politik.

Somrák, červ, politik.

Anotace: I bezdomovec je jeden z nás má své touhy a přání.

Je večer, co na tom však záleží.Stejně dobře může být i ráno.
Sedím u monitoru čumím do něj, klepu tu sem, tu tam.Z toho co nacvakám, vznikne hámotina. Onde dobrá, jinde nepoužitelná.Toto bude zřejmě patřit do té druhé skupiny.Je to škoda protože v úmyslu mám přidat cokoliv do kategorie první.
Chodím pracovat do sběrny.Můžu říci, že zpočátku jsem se setkával s osobami nevábného vzhledu a vůně.Dával jsem jim jasně najevo kam patří oni a kam já.Kdo to ale rozhodl, že já jsem jinde nežli oni.To je přeci jejich neschopnost a moje schopnost.Čím víc s těmito lidmi pracuji, přesvědčuji jak se člověk mýlí.Je pravda, že většina jich hodně pije, je taky pravda že většina vůbec nic nejí.Je pravda, že nemají kde bydlet, je pravda, že většinou nemají blízkou osobu, vlastní postel, peřinu, umyvadlo.Oni toho opravdu moc nemají.Jedno však mají zcela jistě, svobodu. Nežádají o sociální dávky, nežádají soucit.
Do výkupu dotáhnou papír jindy šrot. Dostanou pár korun a jdou do sámošky. Koupí to co potřebují a zase přijdou.
A kdo je horší opilý bezdomovec co tahá z popelnic tedy třídí odpad nebo politik co dělá vše pro svoje obohacení.
Nepřipomíná Vám to něco, mne teda jo.To je přece příroda a ta za nás rozhodla kolik čeho a kterých má být, té se neubráníme.
V přírodě vznikne život, ten produkuje fekálie a ten zpracují červy.Kdyby jich nebylo, víte co by tady bylo odpadu?
A podobně je tomu i s nima, oni jen dělají to k čemu je příroda obdařila. A divíme se snad červu, že žere hovna? No nedivíme. Tak najděme pokoru k těmto jedněm z nás a umožněme jim žít tak jak oni chtějí. Bez nich by život nebyl životem, ale jedním velkým smetištěm.
Kdyby vymřeli lidi na planetě zemi, přírodě by se jistě ulevilo a tato by si žila poklidně dál mnohem déle nežli s námi. Kdo tedy tady škodí více? My,my všichni, oni – já už to asi tuším.
Tak to jsem chtěl sdělit.
Autor umělec2, 30.03.2006
Přečteno 430x
Tipy 6
Poslední tipující: Bíša, Quigleika, Judita
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

pravda

08.01.2010 09:28:00 | Quigleika

...tudíž se v brzku opět vrátím... A dík za prima poskládaná písmena.

19.10.2007 18:21:00 | Judita

Zlom zlomu zlomených,kdo ví jak dopadne ,třeba se taky zlomí.

03.08.2007 21:53:00 | mobo

Žít a nechat žít?
Souhlas.

Nevíme, co je zlomilo nebo proč jsou vlastně na ulici.
To se může přihodit komukoli.
Jsou mezi nimi i vysokoškoláci.
Je to druh rezignace, stejně jako nemoc.
Líbí se mi, že je neodsuzuješ.

23.05.2006 20:26:00 | Anny

Jo...každému z nás je něco dáno..jen tak..zadarmo. Každý máme jinou startovací čáru. Máš nějakého bezdomovce v rodině? To je pak ještě něco jiného, než jen tolerance jeho žití.

21.04.2006 11:31:00 | infinite

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí