Štěstí?

Štěstí?

Anotace: Kdo nehledá, ten najde...

Štěstí by jsme neměli neustále hledat,
ale uvědomovat si ho v nás
a až si ho uvědomíme, tak by jsme ho neměli porovnávat
se štěstím ostatních
Potom budeme šťastni i my...
Autor Adam Piston, 09.04.2006
Přečteno 1183x
Tipy 2
Poslední tipující: Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ty chyby by tam být neměly..

14.05.2009 17:42:00 | Jarka

Ano – je to spíš názor než úvaha. Nevím co Tě na tom tak rozčílilo. Při Tvém zřejmě velice nadprůměrném IQ (které bude jistě značně převyšovat zmíněných 90 bodů) by jsi to mohl poznat a přejít s lehkým nadhledem. Výrazy jako hrůza a děs, názorový prefabrikát, mírně debilní jedinci a v neposlední řadě polemizování o mém věku mi k vysokému IQ moc nesedí (na druhou stranu ani takové IQ nad 130 rozhodně nezaručuje tolerantnost a nevylučuje aroganci)
Asi jsi toho moc neprožil když Tě po půlnoci ve Tvých 26 “prožitých roků” :-) ještě nic tak nerozčílilo... Ale život naštěstí není pouze internet, knížky a televize...
Takže hodně štěstí i Tobě - mladý, talentovaný
a zdravě sebevědomý muži.

23.11.2008 06:09:00 | Adam Piston

Hrůza a děs. Takhle jsem se ještě nerozčílil po půlnoci.
Toto dílo neodpovídá literárnímu žánru zvaný ÚVAHA. Je to jakýsi názorový prefabrikát, který má někdo další rozvíjet. Tak takhle se to nedělá.
***********************************
Uvědomovat si štěstí v sobě. No, to je tak dobré pro mírně debilní jedince, kteří si dokážou přeložit tuto větičku a pracovat s ní velmi efektivně. Bohužel jsi nenabídl žádné teze, se kterými bych mohl pracovat já nebo jiní čtenáři alespoň s IQ nad 90 bodů.
******************************************************
Jestli je Ti 42, jakože asi není. Tak je pak všechno vpořádku. Pokud opravdu tvůj život dosáhal 42 prožitých roků, pak je to dost chabý výkon. Úvaha je od slova uvažovat, nikoliv servírovat hotové odpovědi.
**********************************************
Hodně štěstí.

23.11.2008 02:01:00 | PatriceB

JJ
to je moudro jak vystřižený...

28.12.2007 00:14:00 | anti-HERO

Je pravda, že bychom si měli štěstí uvědomovat sami v sobě.A porovnávat svoje štěstí, se štěstím jiných se opravdu nedá..v tom jsem s tebou za jedno.Každý má přece hodnoty někde jinde...hezky napsané.

28.04.2006 16:47:00 | Dajana

nesouhlasím s porovnáváním svého štěstí s ostatníma - v jednom směru bych se cítila jako ubožák, že mám radost třeba jen z toho, že i dnes vyšlo slunce, a v druhém směru bych se nedokázala radovat, protože bych viděla, že ostatní to nemají nebo nemohou mít.
ale určitě je nejlepší hledat štěstí někde uvnitř sebe :)

19.04.2006 14:02:00 | ebs

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí