Jejky, ja nevim, jak se to má jmenovat..

Jejky, ja nevim, jak se to má jmenovat..

Anotace: Je to taková všehochuť. Myšlenky plynou.. chmm. Asi tak=)

Znáte takový ty filmy, jak tam zrychleně plujou mraky po obloze? Všimli ste si toho někdy v reálu? Já jo. Dneska. Evokovalo mi to bývalé přátele, kamarády, lásky..
Vzpomněla sem si na doby, kdy sem byla veselá a šťastná a pak sem si uvědomila.. že já SEM veselá a šťastná. Proč mi všichni pořád řikali, že sem hrozně smutná?
Nicméně. Sedim, poslouchám svoji úúplně nejoblíbenější skupinu, kterou znám jen díky svý nejúžasnější kamarádce a zrovna si s ní píšu. Bortí se jí vztah, pokud to můžu říct tak veřejně. PROČ? Ježkovy, kdy já ji naposled viděla tak zářit? Byla tak .. nechci říct šťastná a veselá, protože tim protikladem mě otitulovali někteří lidé a já si tak začala taky tak připadat. Až dneska sem si konečně uvědomila, jak mi to sluší, když sem tak vysoká, jak mam vlastně pěknej obličej a že vlastně bych mohla bejt eště plošší, než sem teď. Přitom zaregistrovávám dennodenní pohledy kluků a je mi vážně jedno, jestli je to kvůli tomu, aby se koukli na takovou žirafu nebo aby o mě mohli posměšně vyprávět. Je mi to JEDNO. JE MI TO JEDNO!! SLYŠÍTE? Slyšíte vy všichni, kteří si o mě pořád myslíte, jak moc sem smutná! JÁ NEJSEM! Já sem tady a nezjímá mě, jestli si ty, moje nevlastní a zcela arogantní (dobře ne, ale ráda bys mě, aspoň trochu, mít mohla) nevlastní matko! Je někdo, kdo to eště nečet nebo neslyšel?
Mňo, mohla bych se (aspoň malinko) držet ňáký dějový linky:) Tááákže.
Zaplavila mě melancholie, jako ostatně vždycky, když se koukám na oblohu nebo přemejšlim o něčem, co je pro me trochu horký téma, který by mohlo eště bolet. Zavřela sem oči a nechala se obejmout bráchou. Popravdě, kéž bych mohla říct "ano, my spolu chodíme" nebo "ne, my spolu nechodíme, ale máme krásnej vztah." Já nevim, co k němu cejtim. Kéž bych věděla. Tak moc miluju jeho něžný dotyky, jak mě objímá, tak krásně mě nikdo nikdy neobjímal. Ale zamilovaná.. asi nejsem.. Mě se asi nelíbí.. Ale tak moc mě přitahuje. Uff, to je až prokletí... Zajímalo by mě, jak tohle "ani ne kamarádství, ani ne partnerskej vztah" bere. Mám ho moc ráda, ale líbat se s nim.. Kolik hodin sem na tom vyplejtvala, abych na to přišla. A nic.
Ale ono se neni čemu divit. Pořád odbíham od tématu, až to hezký neni.

Bolí mě břicho. A taky záda. Mám kýlu. Měla bych si zajít na operaci tý kýly. Už mě neba. Pořád bolí. Ale teď před zkouškama nemůžu. Musim se učit. Taková operace, to je na dlouho, tak tři, čtyři dny a to je pro me obrovská ztráta času. Já musim makat a makat. Žádný ulejvání. Jasně, že bych si vzala do nemocnice učení, ale jeden den bych byla úplněv mimo. Tak to teda NE! Až po zkouškách, jestli na to nezapomenu. To je hrůzeä, už aby bylo po nich. Mi taky pěkně komplikujou život=)

Kouknu do zrcadla, jesli nejsou nějaký nový přírůstky v podobě beďárků, ale dneska ani ne. Kouknu na vlasy, jo, potřebovaly by umejt, ale až někdy večer, pokud ne zejtra ráno. Do skleničky si napustim čistou vodu, tak je stejně nejlepší, otočim na hodinky, abych viděla na čas, joo, už je půl desátý, ale co, vona neni zejtra škola, tak co bych chodila spát brzo. Budu se, počítám do půlnoci, koukat s bráchou na flim Město andělů, tak sem na to zvědavá, sem to viděla asi dvakrát už před strááášně dlouhou dobou.

Čtu nečí "autobiografii" (fuj, to je slovo) a tam stojí, že nějaká holka ( já vim, kdo to je =)chce mít děti a milovat je jako její mamka. Joo, to kdybych mohla říct. Povzdechnu si. Mám taky něco. Netvrdim, že víc, ale lásku od mamky nemam, tak mam aspoň nejlepší kamarádku, která je pro mě úplně všechno. Neni dokonalá a to je právě to, co na ní tak zbožňuju. Někdy bych jí vraždila a někdy bych ji zulíbala. Někdy se mi chce kvůli ní brečet, jak sem naštvaná a někdy se mi chce brečet, jak sem dojatá. Nad ní. Nikdy by mě nenapadlo, že právě ona bude pro mě tim nejúžasnějšim tvorem, co znám.
Autor Barushca, 16.04.2006
Přečteno 611x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Poněkud nesoustředěná úvaha, okrajově se dotkněš několika věcí, nakousneš a pak tak nějak přejdeš jinam. Trošku víc snahy držení jedné myšlenky by neuškodilo.
Jinak si krásně lidská ve svých pocitech a tvá kámoška má fakt skvělou kamarádku! :-)

17.04.2006 21:47:00 | Krtica

baruško.. začnu od konce , hrozně jsi mě dojala.. rozplakala ( neberme v úvahu,že v týhle situaci mě rozpláče cokoliv.. )ale tohle je jinej pláč.. celej víkend jsem nevědela co.. zavírala jsem se do pokoje s učením,a mezi slzama četla matiku.. uvědomila jsem si jak moc mi chybíš..jak mi na Tobě záleží.. došlo mi všechno co cítím..to o čem jsme se ve čtvrtek bavily... moc se mi stýskalo.. došlo jak tě mám ráda... co se týče vzhledu - sim tě, ty žirafo:) vidělas někdy mě? ele.. nevim..Tvůj vztah s ,,bráchou,, nechápu,ale... neurčuj si pravidla.. nepřemejšlej nad tim..ono se to vyvine přirozeně,a bude to krásnější,než kdyby se to moc řešilo... mno ale s tou kýlou si mě vyděsila,to je jak já se slepým střevem.. mno... přejdem na úvahu jako takovou (to brzo:D ) jsou to pocity jak jdou za sebou.. popisuješ hezky situace a máš dobrou zásobu:) jen je tam místama moc čárek ,teček, apod.(ale to já bych neměla řešit,páč zrovna já mám problémy s interpunkcí - napsala jsem to dobře:D a píšu tečky a čárky všude kde můžu) líbí se mi.. :) mno.. tak já už bych asi mohla končit.. neboj se zkoušek..ty je zvládneš...hmm? záleží mi na Tobě...hrozně moc zlatíí.

16.04.2006 22:18:00 | Terry

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí