Vize budoucnosti

Vize budoucnosti

Anotace: Trochu Sci-fi, ale pokud se dobře podíváte, z části již naplněné.

V dnešní moderní civilizaci se už asi zapomnělo na veškerou lidskost. Člověk se stal otrokem vlastních vynálezů, měli mu sloužit, ale nakonec ho zajisté ovládnou. Mám na mysli ty svítící obrazovky, kterých je všude plno, člověk kvůli nim dávno zapomněl na ostatní lidi. V brzké budoucnosti se lidé už nebudou potkávat tváří v tvář, jak tomu bylo zvykem, jedinou zábavu, co budou znát je neustálý pohyb 3 základních odstínů barev. Místo nebe bude nad námi svítit jedna velká obrazovka, která bude dost velká, aby překryla všechny hvězdy, se stálým vysíláním zpráv a reklam. Člověk se stane naprostým otrokem a jeho mysl budou naplňovat pouze myšlenky podávané stálým vysíláním. Zapomene se na veškerou lidskost a bude tu chodit pouhá tlupa dobře řízených robotů. Za účelem větší technologické vyspělosti. Nakonec přestane existovat dobro a zlo, radost i smutek, pocity a láska. Přestanou existovat lidé.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 17.04.2006
Přečteno 446x
Tipy 2
Poslední tipující: PIPSQUEAK, ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Nestraš, věřím, že nebude tak zle...*:)

24.04.2011 09:24:00 | PIPSQUEAK

A máme odpověď na otázku, kam ten svět spěje. No uvidíme. Já se asi nepohybuju ve společnosti takových závisláků na té proklaté skříňce na trubadůry, takže to tak černě nevidím, spíš si myslím, že brzy vyčerpáme zdroje a vrátíme se zase na začátek. Takový pěkný divadelní kolečko, ale myslím, že my si v něm první dějství nezahrajem. Pěkná úvaha.

19.04.2006 10:59:00 | Epona

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí