Důvěra

Důvěra

Jednoho dne jsem si zapomněl do školy vzít sešit z jednoho předmětu, neobával jsem se nijak, sešit se nikdy nekontroloval, měl jsem v plánu psát na papír a pak list jen vložit. Ale bylo to nejspíš smůlou mě vlastní, že zrovna ten den byla kontrola sešitů, jestli máme nakreslený obrázek. Já ho nakreslený doopravdy měl, ale bude mi to vyučující věřit? Po dotázaní jsem se přiznal, že jsem si sešit zapomněl doma, Vyučující odvětil slovy: „ To je ale hloupá výmluva. Obrázek nakreslený máte? “, načež jsem odvětil : „Ano mám“, vyučující se ironicky pousmál se slovy: „To víš že jo, za 5 “. Proč mi vyučující nevěřil? Kdybych ten úkol neměl, přiznal bych se přeci. Ale já se mu nedivím, důvěra mezi lidmi příliš není, vždyť kolik z Vás čtenářů by řeklo pravdu, kdyby jste úkol neměli, kdyby jste ji řekli všichni, nedostal bych zbytečnou pětku, ale myslím, že i vyučující měřil podle sebe a svých zkušeností s lidmi. Závěrem, kdyby se nelhalo, nebylo by asi tolik špatností.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 18.04.2006
Přečteno 502x
Tipy 5
Poslední tipující: PIPSQUEAK, BARBYE, strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdo ví?! Lži nikdy nevymizí...*:/ Bohužel...

24.04.2011 09:27:00 | PIPSQUEAK

jak muze clovek duverovat, kdyz mu kazdy haze klacky pod nohy, jak muze duverovat, kdyz kudlu do zat umi budnout i nejlepsi pritel

12.02.2009 21:39:00 | strašidýlko-střapatý

to Peprmintka: no to jsem v podstatě chtěl říct, ale nymslím si, že by lhali naprosto všichni, ale většina určitě ano. Nejsem najivní a tak se tomu nedivím, jenom mi to příde k zamyšlení.

27.04.2006 14:55:00 | zlomený a nanicovatý -__-

Důvěra mezi lidmi není, protože všichni lžou. Každý, kdo jednoduše zapomněl úkol, se vymluví na zapomenutý sešit a pak světe div se, že nikdo nikomu nevěří, i když je to někdy hodně nefér.

26.04.2006 15:41:00 | Peprmintka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí