Jsem sobec

Jsem sobec

No a tak jsem zůstal opuštěn, protože nemám nikoho, taky kdo by mě chtěl, když od lidi očekávám tolik. Není tu nikdo, kdo by mě dost miloval, nikoho takového neznám a nikdy znát nebudu. Všem lidem záleží víc na věcech, které mi přijdou naprosto zbytečné, takže asi nikdy nenajdu nikoho, kdo by mě miloval alespoň stejně, jako já jeho. Jsem sobec, chtěl bych všechnu lásku jenom pro sebe, nemohu za to, moje srdce tluče, tak rychle a nic jiného ho nezajímá. Nakonec mě zničí moje vlastní pocity, až přinutím své srdce zastavit, protože neunesu jeho stalý tlukot. A ten den nebo noc se blíží a to tak rychle, že to možná bude už dnes….
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 22.04.2006
Přečteno 487x
Tipy 3
Poslední tipující: PIPSQUEAK, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Všichni jsme svým způsobem sobci, bohužel...

24.04.2011 09:40:00 | PIPSQUEAK

Pravda, že ten, kdo ze dvou miluje méně, vyhrává...nehledejme lidi, které milujeme, spíše ty, kteří milují nás...

26.04.2006 08:44:00 | michala

to:Barushca No to teda nevím, myslim, že padání na držku mi asi moc nepomůžu, no možná se pletu. Jediné padání, co by mělo asi úspěch, by muselo být z hodně velký vejšky.
to Teresa: No klidně, proč ne, povídání je dobrý, poslal jsem mail.

23.04.2006 16:12:00 | zlomený a nanicovatý -__-

kolikrat sem si tohle řekla já? A pak sem se jednou sebrala a poučila a je to lepší.. Klídek. Potřebuješ spadnout na hubu a říct si- sakra, to sem debil a bude to v pohodě:)
Hodně štěstí

22.04.2006 16:40:00 | Barushca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí