Kvůli čemu?

Kvůli čemu?

Anotace: Čti a řekni, zda na tom nejsi taky tak.

Až se překlopýtám školou, až budu mít volnou dráhu před sebou, tak půjdu a budu si hledat práci. Práci, je mi jedno jakou, stačí mi jen abych měl za ní nějaký peníze a měl teda do huby co strčit. A takhle budu každej den chodit do tý práce a pak zase z ní. Až přídu z ní, no nevim co budu dělat. Je mi to fuk asi. Asi nebudu dělat nic. Třeba budu čumět na televizi nebo co já vim… a takhle to budu dělat pořád dokola, a pořád a pořád, až do nekonečna. No a pak až nebudu mít sílu, abych pokračoval, tak umřu. A teď tu klečím před tímhle vším a ptám se: Tak jakou to má cenu? No a protože není nikdo, kdo by mi odpověděl, tak si odpovím sám, když řeknu, že nemá, jenom sehnat dost odvahy a zakončit to zlo dokud je v počátku. Stačí jenom přeskočit pár nudnejch let do konečnýho cíle.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 23.04.2006
Přečteno 512x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na jednu stranu je to fakt, ale na druhou stranu, člověk je sám sobě strůjcem...a tak to je.

24.04.2011 09:44:00 | PIPSQUEAK

btw.souhlasim s Barushcou:), neco podobneho jsem take chtela zminit, ale nakonec jsi to udelala za mne;)

22.08.2006 16:10:00 | sejko_no_pi

Predcasnym ukoncenim zivota zmenis ne minulost, ale zahodis moznosti a vyzvy pritomnosti...
Ptas se - ale jake?
To nikdo nevi, ale vsad se, ze urcite prijdou. Kazdym dnem jsou k Tobe bliz.
Hele, nezahazuj to vsechno tak rychle. Proc? POdivej se okolo - urcite jsi uz videl stastnyho cloveka. Myslis, ze tu radost maji vysnenou? Ne, zijou v REALITE. Stjene tak jako, Ty nebo ja. Ale tim smyslenim, ze nic nema smysl si ji zbytecne podbarvujes.
Svet skyta spoustu moznosti, tak se pred nima neuzavirej a zkus se jim otevrit!
Mas na to, kamo. Fakt.

22.08.2006 16:08:00 | sejko_no_pi

hmm... Jsem na tom taky tak... Ale souhlasím s xkacerkou.

04.05.2006 08:59:00 | frangir

Mylím si,že smrt není pro sraby.Svou smrtí ale způsobíš bolest rodičům a pokud je máš alespoň trochu rád,tak by ses nad tím měl ještě zamyslet.....Já sama už taky nedoufám,ale takhle bych to neřešila,už kvůli rodičům...Jinak velmi dobře napsaná úvaha...

28.04.2006 20:52:00 | xkacerka

Přesně, dokázat umřít chce velkou sílu, ráda zůstanu jako zbabělec žít...

26.04.2006 08:42:00 | michala

Smrt neni pro sraby. Je to pro lidi, kteří neumějí žít. Heleďte, vim, o čem mluvim, ja se řezala! Jakych maličkostí? Všimli ste si někdy, že se na vás to malý dítko v kočárku usmálo? Ne? to je právě ono. Ste zahleděnci, pokud ste si tohohle nevšimli. Popravdě řečeno, nejde vám říct,JAKYCH malickosti si máte všímat. Prostě se koukejte kolem sebe a netvrďte, že si ničeho nevšimnete.
S láskou

25.04.2006 11:34:00 | Barushca

Souhlas s jakými maličkostmi, už vím, proč jsem tady, úplně zbytečně, můj život nemá žádný smysl a ukončit ho, je řešeni které není pro sraby, to říkáš jenom ty, protože bys to nikdy nedokázal, požehnání si nechej.

24.04.2006 19:42:00 | zlomený a nanicovatý -__-

Svět mi připadá jako docela hezké a zajímavé místo. Jen se musíš umět radovat z maličkostí. A taky možná trochu přemýšlet, proč jsi tady. Jaký má tvůj život smysl? To, že ho ukončíš, nic neřeší. Je to pro sraby! Správný chlap budeš, až poznáš smysl života a naučíš se žít. Víc nemám, co bych k tomu dodal:-))

S požehnáním

24.04.2006 12:01:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí