Chtít neznamená moci.

Chtít neznamená moci.

Anotace: Dobrý pravidlo. Přišla jsem na něj sice dost pozdě, ale co. Aspoň, že vůbec.

Zkuste si představit následující situaci.
Jste v devítce. Každý vám tvrdí, že to je krásnej věk, máte si poslední rok na základce užít. Váš otec je člověk (kéž by), kterému opravdu záleží, abyste se dostali na gymnázium, ale nepomáhá vám teoreticky vůbec. Jen čeká výsledky. Pak nastane ten den s velkým D a váš drahý otec si vzpomene, že byste mohli být nervozní a dá vám kamínek pro štěstí.
Ve škole sednete k lavici a dostáváte testy. V polovině se málem psychicky zhroutíte, protože máte hotovou právě polovinu a nic už nevíte. Nakonec testy jakž takž vyplněné odevzdáte. Uvědomíte si nějaké chyby a začnete si říkat, že nemáte šanci se tam dostat. Další den máte teplotu a je vám ouvej, ale do školy jdete, abyste po ní mohli jit ke gymnáziu přečíst si verdikt vašeho několika měsíčního snažení. Jdete tam a vidíte dva papíry. Ten pravý budou asi nepřijatí žáci, áha, tam nejste, tak teď už je to v suchu. Jste třetí. Bohužel, pravý papír byli žáci přijatí a vy jste třetí pod čarou a po hovoru s otcem, který vám ráno oznámil, že na nějaké odvolání vám kašle, se málem složíte.
Cestou domů jsem si uvědomila, že i když jsem hrozně chtěla a chodila na nějaké blbé přípravné kurzy, bylo mi to málo platné, protože na zkouškách nic takového nebylo. Můj otec je venku, zcela vůbec ho nezajímá, že potřebuju napsat odvolání co nejdříve a moje nevlastní matka? Napsala mi: To je ale smůla.
To teda je.
Autor Barushca, 25.04.2006
Přečteno 610x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslím, že by ti to mohlo vyjít, více máš na icq... Tví blízcí tě sice nechávají plavat, ale je to skvělé získávání zkušeností do budoucna. A navíc jak vidíš i tady na Literu máš oporu. ;-)

27.04.2006 08:30:00 | Krtica

Přeji hodně štěstí. Napiš odvolání, snad tě vezmou. Třetí pod čarou, to by ještě měli.

S požehnáním

26.04.2006 09:16:00 | Hippy

Úplně přesně tohle samé se stalo i mně. Teda ale s tim rozdílem, že já si naivně myslela, že to neni taková katastrofa. Když jsem ale pak viděla všechny členy rodiny, jak jsou zděšení, došlo mi, že to bylo hodně důležité. Zkoušej všechno co jde ale snaž se nejít tam, kde bys potom byla nešťastná a nenech se zmást prvnim ročníkem, jak jsem se tím nechala unést já. Teď nejsem zrovna šťastná. Ale věrim, že ty to zvládneš - držím palce=)))

25.04.2006 19:42:00 | Elen Sofia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí