Zmatení

Zmatení

Anotace: Má snad někdo odpověď?

Každý den vidím mnoho lidí, různých lidí, každý je jak z jiného světa, každý má jiné hodnoty, priority, schopnosti, každý mluví jinou řečí, chová se jinak, je jiný. Ovlivňují mě a zároveň se ovlivňují navzájem a já už v té změti životů nevidím ten svůj vlastní, připadá mi, že nějak nezapadám do jejich světů, jako bych nezapadal nikam. Nechápu to, žiju jako ve snu, jsem zmatený nepoznávám se, nevím už co chci a co ne, asi šílím? Ano je to možné. Připadá mi, že nic není skutečné, nenáležím sem, nic nechápu a pořád se ptám, ale nikdo mi neodpoví, ptám se, kdo vlastně jsem já?
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 01.05.2006
Přečteno 525x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jednou na to určitě příjdeš, to chce čas...*:)

24.04.2011 09:50:00 | PIPSQUEAK

:o)
možná "náhodou" jsem tě objevila
a jedna myšlenka mi v hlavě zakotvila...
kdybys měl "něco" svojí Lásce dát,
co by to bylo? Co do dlaní chceš brát?
Co bys chtěl putováním světem sbírat?
Tak proč stojíš a jenom zkoušíš zívat... ;o)

(není to myšleno ani trošku ve zlém...
i v realitě lze se setkat se snem... :o))

11.06.2006 17:26:00 | Cecilka

...a nesmutni ;o)

11.06.2006 17:26:00 | Cecilka

Víš, nejdřív musíš najít sebe, pak najdeš i to ostatní. toť můj názor. Taky se ještě hledám, často si připadám bezmocná, k ničemu a mezi lidmi....jako bych sem nepatřila. Přitom sem taky jen člověk. Našla sem něco co mi dává sílu. je to víra. Ne víra v boha, věřim v lásku. Ono je jedno, čemu člověk věří, rptože o to nejde, jde jen o princim, věřit. Asi máš pravdu, když říkáš, že když bydeš věřit, že za to může pantofle, bude za to moci. Ale bude ti líp. Protože lidi si potřebujou, nějak a je jedno jak, vysvětlit co, čemu nerozumí. To je jen můj názor, vím že máš svůj, a komentáře sou od toho, abych ho vyjádřila. Tak neříkej, že ti cpu něco o co nestojíš, necpu, je to jen na Tobě. Zkus se najít. Věřím, že to zvládneš.

06.05.2006 12:51:00 | smajiska

to map: no mě to příjde taky komický, pravdu máme oba, protože jde jenom o vlastní nazory....
to frangir: no to je zajímavý a je to dobře asi, že jsou i podobně myslící lidé, ikdyž to tak nevypadá.

04.05.2006 15:19:00 | zlomený a nanicovatý -__-

...jaká je mezi náma podobnost.

04.05.2006 09:10:00 | frangir

Jak to tak čtu tak se musím smát.Oba máte pravdu a pro našeho pisatele začni číst esoterické knížky z každého druhu něco a to ti pomůže uděláš si svůj názor na věc.Vždy jednej sám za sebe a za své zkušenosti.

02.05.2006 21:14:00 |

ty nevíš proč lidé umírají, nebo proč je zlo, nebo proč se člověk trápí, to neví nikdo a pravděpodobně v tom není žádný vyšší účel, jde jenom o to, co si myslíš ty, v co sám věříš....kdybych si myslel, že za všechno může třeba pantofle mohla by za to pantofle, kdybych si myslel že za to může bůh, tak za to může bůh, de jenom o to ty věci na něco svést, nebo si je nějak odůvodnit.

02.05.2006 15:50:00 | zlomený a nanicovatý -__-

Jistě. Respektuji tvoje vyznání:-) Já jsem byl taky nevěřící. Až do 20 let. Neboj se, tebe Bůh taky čeká. Nejpozději na smrtelné posteli! A už vůbec nejde o nějaké nadlehčování životních strastí. Víš, rozdíl je v tom, že já vím, proč se to nebo ono stalo. Vím, proč umírají lidé, vím, proč je na světě zlo. Ty to bohužel nevíš nebo to jen letmo tušíš. A to je ten obrovský rozdíl. Když já trpím, vím, proč trpím a to je to ohromné ulehčení. Však počkej, až přijdeš do životní situace, která ti bude připadat nad tvoje síly. Pak se začneš modlit, aniž bys věřil. Je to přirozená reakce.
Požehnání ti dávám tak jako tak, ať chceš nebo ne. Zaslouží si ho každý člověk:-)

S požehnáním

02.05.2006 13:28:00 | Hippy

Takhle - já taky nikam nezapadám, ale každý jsme jiný a tak by to mělo být. Kdybychom byli všichni stejní, byla by tu neuvěřitelná nuda.

02.05.2006 13:27:00 | Isabella Monvoisin

Tak za prvé bych rád řekl, že jsem rád za vyjádření lidí, kteří se cítí podobně. Dále bych řekl hlavně Hippimu, že s bohem to nemá co dočinění a jediná láska ve kterou věřím nebo spíš věřil je ta mezi lidmi. Podle mého malého skromého názoru je bůh pro slabíé jedince, kteří nedokážou unést některé životní strasti, či radosti a musí je přirovnávat k něčemu nadlidskému..- Nechci tím nikoho urazit je to moje vyznání. Jo a to požehnání si zase nech, já se k bohu obracet nebudu.

01.05.2006 20:45:00 | zlomený a nanicovatý -__-

Myslím,že máme hodně společné .Mám častopodobný pocity jakože nikam nepatřím a ikdyž je okolo mě přes tisíce lidí připadám si sama chtěla bych te poznat ozvy se mi prosím na mail : tory03@seznam.cz děkuju předem..Můzes si precist co sem napsala já je to v basnickach -život- od S-amanthy

01.05.2006 18:07:00 |

Myslím,že máme hodně společné .Mám častopodobný pocity jakože nikam nepatřím a ikdyž je okolo mě přes tisíce lidí připadám si sama chtěla bych te poznat ozvy se mi prosím na mail : tory03@seznam.cz děkuju předem..Můzes si precist co sem napsala já je to v basnickach -život- od S-amanthy

01.05.2006 18:07:00 |

Víš, lidská duše už je taková. Stejně tak i srdce. Obojí touží po lásce a štěstí. Ať už o tom víme nebo ne. Zkus nad tím pouvažovat. Teprve až poznáme tu pravou lásku, onen pocit, že nikam nezapadáme, zmizí.
Člověk však nedokáže druhého člověka naplnit. Lidské srdce nemůže naplnit jiné lidské srdce. Částečně ano, ne však úplně. Co teď? Člověk povědomě touží po Bohu, touží po nekonečné lásce, která ho objímá a laská. Když lidská duše spočine v Bohu, nic ji nechybí. Matka Tereza říká, že je jako strom, který zapustil své kořeny u vody. Ano, je to dlouhá cesta, avšak cesta krásná. Žít s BOhem je to největší dobrodružství na tomto světě. Nic krásnějšího a lepšího neexistuje. Jen k němu musíš najít cestu. Pokud chceš najít své místo, jestliže toužíš po dobru a lásce, začni pátrat ve svém srdci. Přemýšlej v tichu, co tě přitahuje a slibuj ti, že najdeš Boha. Najdeš bytost, která tě nekonečně miluje, a která tě naplní až po okraj. Tak hledej a najdeš!

S požehnáním

01.05.2006 16:53:00 | Hippy

Tak tohle mi mluví ze srdce.......Ať nás ostatní lidi nechaj na pokoji a žijou si svůj nudnej život k ničemu...

01.05.2006 15:02:00 | xkacerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí