Něco mi schází

Něco mi schází

Anotace: Jak mám za 250 znaků napsat, co mi schází?????

Mnozí mi říkají, že jsem blázen, když v době, kdy mi ani nejlepší přítel nedokáže poradit, utíkám pryč. utíkám pryč ve svých myšlenkách.
Už dávno vím, že i když požádám o pomoc, nikdy nebude vyslyšena tak, jak potřebuji. Zatím mi nikdo nedal najevo, že skutečně ví, kdo jsem.
Mají za mě za blázna, říkají, že nejsem normální a já jim to vlastně ani nnevyvvracím. Člověk musí být veselý, aby zažehnal smutek, ale co když úsměv nestačí?
Je hrozně těžké, nezůstat ve snění pořád, víte, jak je to krásné? Jenže já se vždycky probudím do skutečnosti a nemůžu tomu uvěřit, že nejsem na místech, ve kterých jsem byla ve snech.
ty sny, jsou všechno mé příběhy, do jednoho. Neustále přemýšlím, co dál, jako by to byl můj život... můj skutečný život. A přitom já skutečného života bojím, jak bych se taky nebála,když na vlastní rodiče vyrukuji s tím, že po přijímačkách udělám cokoli, abych měla vlastní kapelu?
a oni mi ještě vynadají, že nemyslím normálně a že to není možné.
Přesně tohle nechápu. Proč se lidé nemůžou povzbuzovat, proč za mnou ještě nikdo nepřišel a neřekl mi, že na to mám, že to zvládnu, že mi bude držet pěsti, jenom ať už se konečně zvednu a jdu pro to něco udělat?
jenže já mám strach, že to nezvládnu, že mi prostě budou neustále všichni říkat, že jsem blázen a ne, že mám odvahu.
Bojím se skutečného života, i když vím, že kdybych se přestala bát, dokázala bych mít vlastní kapelu a dokázala bych říct rodičům, jaká jsem a nebála bych se říct všem rěm, co mě bláznem naazývají, co si o nich mylím.
Pár lidí mi tvrdí, že mám sebevědomí na rozdávání, ale v tom případě, kde je? Kde je zrovna teď, když jej tak potřebuji?
Netoužím po ničem jiném, než po někom, kdo půjde po mém boku, naučí mě nebát se žít a jít si za svým snem a bude mě v něm podporovat, protože já vím, že kdyby se někdo takový našel, tak se skutečně přestanu bát života a půjdu si pro všechny ty sny, aby se staly skutečností.
Autor Aaliyan, 03.05.2006
Přečteno 725x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

No jóóó... tak teď už mě to je jasný, proč jsme na podobné vlně! :-))) Ty jsi chtěla kapelu, a já ji měl:
http://www.liter.cz/basne-prodospele-760386-cist

Jak to po 6 letech vypadá s tvojí kapelou?

15.06.2012 16:47:49 | Aťan

Já a moje kapela je příběh napsaný asi na 130 ti stranách jednoho mého příběhu ... kdysi jsem po kapele toužila, ale nevyšlo to ... tak jsem si svůj sen splnila na papíře. Byť dnes už se na ten příběh dívám s nadhledem, je v něm kouzlo snů, pevných, zoufalých, ale krásných snů

17.06.2012 20:51:16 | Aaliyan

Tohle znám...možná až moc dobře...možná že to bude stejným věkem...možná, že lidi jsou všude stejný...podpora hold už hold patří mezi vypočítavé zbraně pochlebovačů...

16.07.2006 23:58:00 | Košťák David

Jo taky mi bylo 15. Vím že to ti nepomůže ale kdybys chtěla pokecat tak se ozvy. Hodně lidí za mnou chodí když okusí hořkost dna, ale když já se v bahně plácám nikdo není na blízku.

31.05.2006 18:23:00 | petrzal

To s tím být sebevědomý jsme, myslím, rozebraly už v mailu před přijímačkama, takže teď jen krátce - v patnácti jsou rodiče občas k nevydržení, to chápu. Problém je, že časem se to zlepší jenom trochu... Ale když máš dost odvahy dělat všechny ty věci, které děláš a říkáš (a potom mi o tom vyprávíš), tak jednoho dne budeš mít určitě dost odvahy říct rodičům, jak si svůj život představuješ. Konečně - je to přece TVŮJ život.

05.05.2006 16:16:00 | Gina Rocca

Někdy lidé zkrátka nedokážou povzbudit. Myslím si ale, že jsi silná a sebevědomá. Jestli je to opravdu tvůj cíl, tedy založit si kapelu, tak zatím běž. Samozřejmě ne přes mrtvoly, ale tak, abys uspokojila své touhy.

S požehnáním

04.05.2006 07:20:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí