* NÁDOR *

* NÁDOR *

Anotace: Snad jsem trefila správnou sekci. :o)

Z kraje života se nás to netýká. Ale čím jsme starší, tím více jsme vnímavější ke svému okolí a naše citlivé senzory zachytávají změny, které probíhají v našem těle.

Napřed je to jen divný pocit "někde" uvnitř. Velmi, velmi pozvolna, den po dni si uvědomujeme jeho bujení. Čím větší plocha je zasažena, tím citlivějšími se stáváme. Slyšíme nejjemnější tóny, vnímáme nepřeberné množství odstínů barev. Na druhou stranu ztrácíme sluch, zrak, soudnost.

Nádor se nám dostal do každé buňky v těle, napadl všechna možná zákoutí a zákruty. Jsme jím plně prostoupeni.

x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

Opravdu velmi obtížně se bojuje s vyléčením takto poškozeného těla. "Pacient" sám se brání - nechce být léčen, nechce být zbaven své nemoci. Zvykl si a je spokojený.

Pokud i přes svůj odpor je donucen se svého nádoru vzdát, je velmi zamlklý, apatický, nešťastný, bez chuti do života. Vyhýbá se svému okolí a je uzavřen sám do sebe. Roky trvá, než se smíří se svým opět prázdným tělem. Stále mu něco chybí, něco postrádá. Po létech prázdnoty začíná hledat nový nádor, který ho zase zcela naplní.

Ten nádor - to je LÁSKA.
Autor Roko, 06.05.2006
Přečteno 371x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Konec zajímavý.

08.08.2006 19:30:00 | sinor

Ze začátku jsem měl strach,ale ono to bylo naštěstí o něčem jiném...

25.07.2006 23:51:00 | weitinger

Já dumala, co z to vyleze. Skvělé uzavření! ;-)

16.05.2006 20:31:00 | Krtica

Kuk...přesně tak jsem myslela můj dík, taky nepatřím k třešničkovým...a já taky díky.

10.05.2006 13:32:00 | Hančí

Jo, jo, strefila si se...Taky ti posílám sluníčko, je ho tu právě tak na rozdávání.

10.05.2006 12:16:00 | Hančí

U tohoto dílka, podle mě závěr ospravedlnil celou úvahu a dal ji hlubší smysl, a to tím nejpřirozenějším způsobem - z počáteční nevědomosti a drobnou hříčkou se slovy..Líbila se mi. Vidím to na 75 bodů( tedy zaokrouhleno na 80)
S pozdravem Stín

06.05.2006 16:59:00 | WhiteShadow

V mých očích závěr ospravedlnil celé dílko, tím nejpřirozenějším způsobem vysvětlil své sdělení..Napsáno čtivě a úderně. Já to vidím na 75 bodů( zaokrouhluje se tady na 80). S pozdravem Stín

06.05.2006 16:40:00 | WhiteShadow

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí