Úvaha o samotě

Úvaha o samotě

Anotace: taky někdy míváte stejný pocit?

Už jste někdy měli pocit, že se všechno kolem vás zužuje, nebo že jste na celém širém světě úplně sami? Já ano. Na tento pocit slova nestačí, museli byste to sami zažít.
Nemáte si zrovna s kým popovídat, nikdo na vás nemá čas, každý spěchá za něčím, co má pro něj větší cenu a význam než vy. A vy se najednou cítíte, že jste naprosto zbyteční, někdy přemýšlíte nad tím, o co by svět vlastně přišel, kdybyste najednou přestali existovat. Nahradil by vás někdo? Všiml by si vůbec někdo, že jste nepřišli ten den do školy nebo do práce? Možná ano, možná ne … Podobných myšlenek je spousta, někdy máte pocit, že se najednou ztrácíte, že vás nikdo nevidí, nevnímá, ať křičíte o pomoc jak nejvíc můžete… je to takový výkřik do ticha.
Všechno kolem vás je pro vás najednou cennější, až vzácné, jste rádi za každou knížku, tužku či pastelku, která se kolem vás zrovna povaluje… jaké by to bylo žít celý život jen s věcmi, jako jsou tyhle? Dávaly by vám pocit, že vás nikdy neopustí, taková kniha vám nikdy neřekne "nemám čas" nebo tužka vám před nosem nezabouchne dveře či nenaznačí, jak jste otravní.
Možná i věci někdy můžou myslet na to, kdy se k nim zase vrátíte, kdy ucítí dotek vašich dlaní a uvědomí si, že patří jen a jen vám …
Možná je to nesmysl, možná jen domněnka, možná zatím neodhalená pravda…
Autor MishaX, 17.05.2006
Přečteno 1399x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Rovněž jsem to zažila... byli to hrozné doby trápení. Ale prositla jsem a pořádně se kolem sebe podívala... A jsem šťastná. Jsem nekonečně šťastná... a nejsem sama.

10.11.2007 14:19:00 | TerA

S těma věcma - to je dobrý ... třeba je jim taky smutno, a nebo cítí to co my a pak podle toho tak nějak samy v sobě stárnou ...:) Já samotu miluju ...díky ní můžu volně dýchat a neznám žárlivost ...

26.07.2006 00:50:00 | Pablitofracek

Někdy je samota dobrá, když můžeš přemýšlet nad sebou, nad jinýma - nad vším. Ale někdy je stejně tak potřeba, aby jsi vedle sebe někoho měla, na koho se můžeš spolehnout. Jen někoho takovýho najít a pustit si ho k sobě blíž. Jasný, i když někoho takovýho máš, tak se cítíš občas sama, ale je to jen minimální..:)..

03.06.2006 23:08:00 | Karlička

for map: znám oklonosti a říkám, bylo to složitější než jen, že nemá kamarády. Naštěstí, pokud vím, je to už fph! že Míšo?

btw. je to dost dobře napsané, Tomáš mi říkal, že se ti líbilo to co píšu. Ty píšeš taky dobře. Řekla bych že hodně dobře. ;o)

18.05.2006 14:41:00 | xxxbleble

Víš samota není tak špatná člověk si vní udělá pořádek v hlavě a zjistí co je pro něj důležité.Zkus se zamyslet proč nemáš přátele s kterýma bys mohla probrat různé věci.A až to v té své samotě probereš jestli je lepší se změnit nebo je lepší změnit své okolí tak ti bude líp.Držím palečky a jinak máš nás tady na Literu a snáma můžeš pokecat.

17.05.2006 23:21:00 |

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí