Kapka

Kapka

Anotace: jen jedna obyčejná kapka....

Znal jsem jednu kapku.Nebyla ničím zajímavá.Obyčejná,průměrná kapka.Ostatní jí mezi sebe nebraly.Nikdo se s ní moc nebavil,nikdy k ní nikdo nepřišel aby se s ní dal do řeči a už vůbec aby s ní navázal hlubší kontakt.Byla to ovšem chyba,protože právě tahle kapka byla něčím zvláštní.Měla talent bavit ostatní,ale nikdy nedostala příležitost aby to dokázala a byla to škoda.Každým dnem jí bylo víc a víc smutno.Byla sama a nikoho to nezajímalo.Utápěla se ve vlastní smutku,ale nedávala to na sobě znát.Potlačovala všechno v sobě a to neměla...
O kousek níž,na zemi,žila rodina.Měla dvě děti a mladší z nich,David,měl stejný problém jako ta kapka.Každý den čekal,že pro něho přijdou spolužáci aby si s nimi šel zahrát fotbal,ale marně.A to jen kvůli tomu,že se dobře učil.Život je prostě nespravedlivý.Jeho jediná zábava byla pozorování ptáků z okna.Přišlo mu to líto,že nikoho nezajímá.A tenhle kluk bydlel pod obrovskou přehradou,která v létě lákala tisíce turistů.Byl zrovna podzim a nad přehradou zuřila bouřka.Na hladině se zdvihaly obrovské vlny a vody každou minutou přibývalo…
Nahoře zrovna probíhala velká zábava.Většina kapek se skvěle bavila,jen ta naše seděla sama v rohu a plakala.Už pro ní nemělo smysl dál se trápit a rozhodla se k ráznému kroku,ukončí to….
Dole si mezitím David balil věci,utíká z domu,Snad na sebe alespoň tahle strhne trochu pozornosti.Venku zatím přestalo pršet a bylo na čase.Přehrada by už více vody nezvládla…
Kapka už byla rozhodnutá.Připravila se na svůj skok,Možná,že by si to ještě rozmyslela,ale vzpomněla ji jak vždy sedí u oběda sama…A skočila rovnou do přehrady…
A přehrada praskla…
Proto až bude pršet,zkuste popřemýšlet ,jestli není někdo ve vašem okolí kdo má stejný problém jako ta kapka.
Autor chroust17, 17.06.2006
Přečteno 586x
Tipy 2
Poslední tipující: Koskenkorva
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nádherný... nemohla jsem se od toho odtrhnut.. proč si mnohdy lidé neuvědomují že jediná smutná kapka může všechno změnit. Je jim za těžko si jí všimnout... To je na tom tak smutné. To že takové veselé a smutné kapky doopravdy jsou... Myslím že tato úvaha to ukazuje velice dobře...

14.08.2007 18:19:00 | TerA

Nemá cenu znova ti opakovat že tvoje díla jsou naproto výjímečná,a že v tobě spatřuju muj vzor do budoucna..tohle dílo je zajímavé právě proto že nutí k zamyšlení..ale přeci jen něco mi tam sházelo...něco co by se ještě o trochu víc dotklo lidského srdce...

16.02.2007 17:28:00 | llussinka

mnozí si v sobě nosí tolik smutku...jsou kapkami které si smutně tančí ty své tanečky tam někde nahoře...a když je jim smutno přespříliš, skočí dolů, a rozplácnou se třeba na tváře malým dětem, které jsou tak otevřené všem kapkám co padají shůry...líbí se mi, sice by to možná chtělo ještě rozpracovat, alemyslšnka je nádherná.o))Sunny

18.06.2006 13:25:00 | Sunny

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí